Favicon verschijnt niet

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 feb 2015 14:00 #9008 door Gast
Favicon verschijnt niet werd gestart door Gast
Hallo, ik gebruik phoca favicon om een ikoontje voor de url van mijn site te zetten.
Dit heeft gewerkt, maar nu niet meer. Ik denk dat het verdween na een update of zo, maar ben niet zeker. Ik heb phoca favicon een nieuw ikoontje laten maken, maar zelfs na het verwijderen van websitegegevens en een refresh verschijnt dit niet. Waaraan kan dit liggen?

Dit is de site:
www.illustratorpascal.be
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
25 feb 2015 14:00 #9009 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Favicon verschijnt niet
Hallo,

bij mij zie ik de favicon (zie bijlage) wel.

Misschien cache opschonen van je pc.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 feb 2015 14:00 #9010 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Favicon verschijnt niet
Vreemd, ik heb het getest op 2 computers met Safari en Firefox. Ik krijg steeds het Joomla ikoontje.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 feb 2015 14:00 #9011 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Favicon verschijnt niet
In firefox werkt het nu. Safari is blijkbaar nog niet goed wakker, want die blijft het Joomla icoon geven :)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena