- Ontvangen bedankjes 0
Home 2 talig
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
23 feb 2015 20:50 #9024
door
Home 2 talig werd gestart door
Ik wil enkel de Home 2 talig hebben.
Wat en hoe kan ik dat het beste doen.
Wat en hoe kan ik dat het beste doen.
Discussie gesloten.
23 feb 2015 20:50 #9025
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Home 2 talig
Hallo Dragmen,
bekijk onderstaande video eens daar wordt zeer goed uitgelegd hoe je site meertalig krijgt.
Je maakt dan menu aan voor Nederlands en dan koppel je home item aan Nederlands.
En in jou geval moet je dus een menu aanmaken met menu item voor je 2de taal.
Het is heel simpel (of denk ik nu te simpel)
Groeten Ron
bekijk onderstaande video eens daar wordt zeer goed uitgelegd hoe je site meertalig krijgt.
Je maakt dan menu aan voor Nederlands en dan koppel je home item aan Nederlands.
En in jou geval moet je dus een menu aanmaken met menu item voor je 2de taal.
Het is heel simpel (of denk ik nu te simpel)

Groeten Ron
Discussie gesloten.