- Ontvangen bedankjes 0
Is hier iemand die mij kan helpen met Joaktree?
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
19 jan 2015 18:26 #9087
door Gast
Is hier iemand die mij kan helpen met Joaktree? werd gestart door Gast
Beetje vreemde vraag misschien maar na een drietal vragen te hebben gesteld bij het Joaktree-forum en nog geen reaktie te hebben gehad van Niels van Dantzig (de eerste vraag is van augustus 2014) probeer ik het in dit forum.
Het grootste probleem wat ik heb is dat ik in Joomla 2.5 een artikel maakte met eventueel een afbeelding erbij, dan bij "Meta trefwoorden" vulde ik het persoonsnummer in, waardoor er in de frontend een extra tab (informatie) verschijnt waarop het artikel te zien is.
Na een upgrade van Joomla 2.5 naar Joomla 3 en precies dezelfde handelingen gedaan te hebben verschijnt wel de informatietab maar deze blijft leeg?
Kan dit aan een instelling van Joaktree of Joomla liggen en als dat zo is welke dan?
Hans
Het grootste probleem wat ik heb is dat ik in Joomla 2.5 een artikel maakte met eventueel een afbeelding erbij, dan bij "Meta trefwoorden" vulde ik het persoonsnummer in, waardoor er in de frontend een extra tab (informatie) verschijnt waarop het artikel te zien is.
Na een upgrade van Joomla 2.5 naar Joomla 3 en precies dezelfde handelingen gedaan te hebben verschijnt wel de informatietab maar deze blijft leeg?
Kan dit aan een instelling van Joaktree of Joomla liggen en als dat zo is welke dan?
Hans
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 jan 2015 18:26 #9088
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Is hier iemand die mij kan helpen met Joaktree?
Ik gebruik zelf ook Joaktree op een J2.5 site. Wellicht dat je even een link naar je site kunt geven zodat we mee kunnen kijken. Zoekt iets makkelijker naar het probleem.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 jan 2015 18:26 #9089
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Is hier iemand die mij kan helpen met Joaktree?
Ik was weer iets te snel want ik heb zojuist dezelfde vraag op dit forum gezet als "HannesNL"
Ik heb jullie berichten gelezen maar volgens mij is daar de vraag van HannesNL niet mee opgelost....
Die Niels waar hij het over had reageert inderdaad niet meer...(heel jammer) maar ergens in zijn forum (Joaktree) heeft hij wel geantwoord op die vraag en hij zou e.e.a. aanpassen.
www.joaktree.com/index.php/en/component/...9023-content-plugins
Ik worstel met het zelfde probleem..(zie vraag van vandaag 23 feb.op dit forum...)
Ik heb jullie berichten gelezen maar volgens mij is daar de vraag van HannesNL niet mee opgelost....
Die Niels waar hij het over had reageert inderdaad niet meer...(heel jammer) maar ergens in zijn forum (Joaktree) heeft hij wel geantwoord op die vraag en hij zou e.e.a. aanpassen.
www.joaktree.com/index.php/en/component/...9023-content-plugins
Ik worstel met het zelfde probleem..(zie vraag van vandaag 23 feb.op dit forum...)
Discussie gesloten.