layout van de computer en mobiel hetzelfde

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
17 feb 2015 15:15 #9144 door Gast
Heey!

Voor mijn website gebruik ik een template creator. En die maakt automatisch een 'Responsive Design' voor de mobiele versie.

Mijn vraag is of ik dit in css uit kan zetten of op een andere manier, zodat de layout op de mobiel hetzelfde eruit ziet als op de computer.

Alvast bedankt! :)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
17 feb 2015 15:15 #9145 door Gast
Beantwoord door Gast in topic layout van de computer en mobiel hetzelfde
Als je dat uitzet dan krijg je dus een website zo als deze .

Niet zo vriendelijk voor de bezoekers van de website lijkt mij. Of je krijgt een website waarbij je moet "vegen" om alles te kunnen lezen en daar door raak je het overzicht kwijt.

Wat mij verstandiger lijkt is dat je een ontwerp maakt die in beide goed er uit ziet. Of zoek naar een mogelijkheid om voor beide een ander ontwerp te laten zien.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
17 feb 2015 15:15 #9146 door Gast
Een Responsive Design betekent dat de layout zich aanpast aan de mogelijkheden van de bezoeker. Dit beperkt zich niet alleen tot de mobile gebruiker, het is overal van toepassing.

Wat er precies gedaan wordt is natuurlijk afhankelijk van de template creator. Ongetwijfeld maakt het gebruik van Media query's in CSS. En die kun je natuurlijk aanpassen/verwijderen. Kennelijk heeft het geen opties om te beïnvloeden wat wel en niet gedaan moet worden.
Zonder meer uitzetten zou ik ook niet doen.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
17 feb 2015 15:15 #9147 door Gast
Bedankt mannen!

Ik ga mezelf even verdiepen in de Media query's in CSS.

Groetjes:D

Bericht toegevoegd op 18 februari 2015 om 16:55
Vorige bericht was op 18 februari 2015 om 16:34

Een handige website voor mensen die hun website op een mobiel formaat willen bekijken!

www.responsinator.com/

Groetjes! ;)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
17 feb 2015 15:15 #9148 door Gast
Beste,

Responsive website is een website die zich automatisch aanpast aan de grootte van het scherm waardoor deze prachtig wordt weergegeven zowel op de computer als op uw smartphone en tablet.

Om zo een site te creeren kunt u mss gebruik maken van bootstrap . En op de web van w3school hebt u daar een goede tutorial voor.

Met vriendelijke groeten

[Edit Marijke]Ik heb een deel van de post verwijderd. Graag geen verborgen reclame linken in posts verwijderen. Er is een forum voor aanbiedingen. Lees eerst de regels.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena