- Ontvangen bedankjes 0
Joomla site toont niet goed in safari
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
14 feb 2015 15:18 #9233
door
Joomla site toont niet goed in safari werd gestart door
Beste,
Ik heb een site in joomla 3 en deze vertoond niet goed in safari. Op de homepage zie je in firefox, internet explorer de afbeelding volledig. In Safari zie je maar een stuk van de afbeelding dus niet volledig. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Site is www.uburon.com
Alvast bedankt
Ik heb een site in joomla 3 en deze vertoond niet goed in safari. Op de homepage zie je in firefox, internet explorer de afbeelding volledig. In Safari zie je maar een stuk van de afbeelding dus niet volledig. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Site is www.uburon.com
Alvast bedankt
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 feb 2015 15:18 #9234
door
Beantwoord door in topic Joomla site toont niet goed in safari
geen verschil tussen FF en Safari, althans niet op mijn imac
Ad
Ad
Discussie gesloten.
- n9iels
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 feb 2015 15:18 #9235
door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Joomla site toont niet goed in safari
Safari voor Windows wordt al een vrij lange tijd niet meer uitgegeven. Mijn tip zou dan ook zijn:
Besteed er geen tijd aan.
Zeer waarschijnlijk is het een fout omdat Safari voor windows simpelweg niet meer up-to-date is. En aangezien ik vermoed dat er weinig mensen zijn die deze nog gebruiken en alles in de nieuwste versie van Safari wel goed werkt zou ik het gewoon zo laten
Besteed er geen tijd aan.
Zeer waarschijnlijk is het een fout omdat Safari voor windows simpelweg niet meer up-to-date is. En aangezien ik vermoed dat er weinig mensen zijn die deze nog gebruiken en alles in de nieuwste versie van Safari wel goed werkt zou ik het gewoon zo laten
Discussie gesloten.