Joomla site toont niet goed in safari

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
14 feb 2015 15:18 #9233 door
Beste,

Ik heb een site in joomla 3 en deze vertoond niet goed in safari. Op de homepage zie je in firefox, internet explorer de afbeelding volledig. In Safari zie je maar een stuk van de afbeelding dus niet volledig. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Site is www.uburon.com

Alvast bedankt
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
14 feb 2015 15:18 #9234 door
Beantwoord door in topic Joomla site toont niet goed in safari
geen verschil tussen FF en Safari, althans niet op mijn imac
Ad
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
14 feb 2015 15:18 #9235 door n9iels
Beantwoord door n9iels in topic Joomla site toont niet goed in safari
Safari voor Windows wordt al een vrij lange tijd niet meer uitgegeven. Mijn tip zou dan ook zijn:
Besteed er geen tijd aan.

Zeer waarschijnlijk is het een fout omdat Safari voor windows simpelweg niet meer up-to-date is. En aangezien ik vermoed dat er weinig mensen zijn die deze nog gebruiken en alles in de nieuwste versie van Safari wel goed werkt zou ik het gewoon zo laten
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena