Hoe verberg ik de Edit Article Button in het frontend?

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
09 feb 2015 19:36 #9302 door Gast
Hallo,

Ik heb een nieuwe site gemaakt, Joomla 3.3.6, en wat ik ook probeer, ik kan de Edit Article button in het frontend niet wegkrijgen. Hoe moet dit=
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
09 feb 2015 19:36 #9303 door Gast
maar die button is toch alleen maar zichtbaar als je zelf, als admin ingelogd bent ?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
09 feb 2015 19:36 #9304 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hoe verberg ik de Edit Article Button in het frontend?
Met Adje, log eens op de frontend uit en je edit knop verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
09 feb 2015 19:36 #9305 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hoe verberg ik de Edit Article Button in het frontend?
Sterker nog, ik zie geeneens artikelen. Alleen weblinks en een contactformulier.

ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
09 feb 2015 19:36 #9306 door Hans van der Meer
Dat kan door de toegang op "Publiek" te zetten in plaats van "Geregistreerd", "Super Users" of "Speciaal"

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena