- Ontvangen bedankjes 0
registratieformulier aanpassen
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
03 feb 2015 16:55 #9418
door
registratieformulier aanpassen werd gestart door
Hallo,
ik gebruik in joomla een registratieformulier. Nu wil ik graag bovenin het registratieformulier een tekst plaatsen. Dit lukt mij echter niet. Weet iemand hoe dit moet ?
ik gebruik in joomla een registratieformulier. Nu wil ik graag bovenin het registratieformulier een tekst plaatsen. Dit lukt mij echter niet. Weet iemand hoe dit moet ?
Discussie gesloten.
- Robert
-
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Lees meer
- Berichten: 15
- Ontvangen bedankjes 2
03 feb 2015 16:55 #9419
door Robert
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Beantwoord door Robert in topic registratieformulier aanpassen
Hoe heb je het formulier gemaakt? Via de menumanager of modulemanager?
En wat heb je geprobeerd en wat ging er mis?
En wat heb je geprobeerd en wat ging er mis?
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.
- Robert
-
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Lees meer
- Berichten: 15
- Ontvangen bedankjes 2
03 feb 2015 16:55 #9420
door Robert
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Beantwoord door Robert in topic registratieformulier aanpassen
Als je de module opent is de eerste optie van het eerste tabblad "Voor tekst". Als je hier met je muis overheen gaat wordt een uitleg getoond: "Dit is de tekst of HTML die getoond wordt boven het inlogformulier."
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.