mailfunctie werkt niet

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
21 jan 2015 15:56 #9547 door Gast
mailfunctie werkt niet werd gestart door Gast
Hallo,
Ik ben een formulier aan het ontwerpen.
Bij het testen krijg ik een foutmelding dat smtp niet werkt.
Wat zijn de juiste instellingen om mail te kunnen verzenden?
Ik wil eerst e.e.a. lokaal proberen en daarna op de server. Dta zijn natuurlijk andere instellingen?

Bedankt vast voor het meedenken.
gr,
Jan
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
21 jan 2015 15:56 #9548 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic mailfunctie werkt niet
Hallo,

formulier maken waar doe je dat mee?

En bij algemene instellingen tabblad server moet je de mailinstellingen met smtp invoeren.

Succes ermee.

Groeten Ron ;)
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert
Lees meer
21 jan 2015 15:56 #9549 door Robert
Beantwoord door Robert in topic mailfunctie werkt niet
Je hebt geen smtp-gegevens nodig als je de mail-functie van php gebruikt.

Gratis formulier-scripts zijn RSForm (er is ook een betaalde Pro-versie) en Breezing Forms.

Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert
Lees meer
21 jan 2015 15:56 #9550 door Robert
Beantwoord door Robert in topic mailfunctie werkt niet
Welk mailscript gebruik je? Het is raar dat je een smtp-error krijgt als je daar geen gebruik van maakt.
Misschien is het script niet in orde? Installeer het eens opnieuw en/of probeer een van de scripts uit mijn vorige post.

Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena