- Ontvangen bedankjes 0
Tekst in afbeelding / nieuwsbrief module
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
19 jan 2015 18:11 #9567
door
Tekst in afbeelding / nieuwsbrief module werd gestart door
Hallo,
Je ziet vaak van die nieuwsbrief afbeeldingen met een tekst erin.
Die wil ik dus gebruiken in joomla, maar ik wil graag dat mensen zeg maar dit zien:
uw email adres ( in de witte balk), en dan een link wanneer ze op aanmelden klikken.
Hoe zet ik tekst alleen in het witte balkje met dus een voorbeeld tekst?
De andere vraag: Wanneer ze dus op aanmelden klikken, is er ook een module voor dat je op aanmelden klikt dat joomla een mooie tabel maakt met alle leden die aangemeld zijn? Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Rutger Kurpershoek
Je ziet vaak van die nieuwsbrief afbeeldingen met een tekst erin.
Die wil ik dus gebruiken in joomla, maar ik wil graag dat mensen zeg maar dit zien:
uw email adres ( in de witte balk), en dan een link wanneer ze op aanmelden klikken.
Hoe zet ik tekst alleen in het witte balkje met dus een voorbeeld tekst?
De andere vraag: Wanneer ze dus op aanmelden klikken, is er ook een module voor dat je op aanmelden klikt dat joomla een mooie tabel maakt met alle leden die aangemeld zijn? Heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Rutger Kurpershoek
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
19 jan 2015 18:11 #9568
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Tekst in afbeelding / nieuwsbrief module
Je wilt gebruik maken van een mailin-extensie? Kijk eens bij
demo.acyba.com
dat is de demo van Acymailing. Is zoiets wat je zoekt?
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 jan 2015 18:11 #9569
door
Beantwoord door in topic Tekst in afbeelding / nieuwsbrief module
Hallo,
Dankjewel voor het reageren. Het is een module waar ik naar zocht ! Die ga ik zeker gebruiken. Maar ik was ook opzoek naar hoe je een voorbeeld tekst in mijn afbeelding zet die ze kunnen bewerken zeg maar. Bijv: uw email-adres hier Die ze kunnen aanpassen en dan op aanmelden klikken zie mijn bovenstaande foto.
Met vriendelijke groet,
Rutger
Dankjewel voor het reageren. Het is een module waar ik naar zocht ! Die ga ik zeker gebruiken. Maar ik was ook opzoek naar hoe je een voorbeeld tekst in mijn afbeelding zet die ze kunnen bewerken zeg maar. Bijv: uw email-adres hier Die ze kunnen aanpassen en dan op aanmelden klikken zie mijn bovenstaande foto.
Met vriendelijke groet,
Rutger
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
19 jan 2015 18:11 #9570
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Tekst in afbeelding / nieuwsbrief module
Hoi Rutger, de extensie AcyMailing heeft wel zelf een module waar je je zelf kan opgeven. Op de demopagina zie je die aan de rechterzijde staan.
Misschien als je de module aanpast dat je het uiterlijk kan krijgen waar jij naar op zoek bent, ik heb daar niet zoveel verstand van. Er staat al een voorbeeldtekst in deze module dus als je vind waar deze tekst staat kan je die aanpassen.
Misschien als je de module aanpast dat je het uiterlijk kan krijgen waar jij naar op zoek bent, ik heb daar niet zoveel verstand van. Er staat al een voorbeeldtekst in deze module dus als je vind waar deze tekst staat kan je die aanpassen.
Discussie gesloten.