- Ontvangen bedankjes 0
Template Joomla 2.5 / Virtuemart
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
19 jan 2015 12:10 #9679
door
Template Joomla 2.5 / Virtuemart werd gestart door
Hallo,
Een collega van mij heeft door iemand anders zijn website/webwinkel late maken.
Nu willen ze een ander layout met wat frissen kleuren enz. Stel ik maak een nieuwe layout eerst via artisteer 4.3 verander de webwinkel (Virtuemart) dan automatisch mee?
Ik weet wel namelijk hoe Joomla werkt, maar nog niet bekend met Virtuemart.
Ik heb wel gezien dat ze deze template wat ze nu hebben op alle pagina's enz. hebben toegepast. Maar met welk pakket ze dat gedaan hebben weet ik niet.
Alvast bedank voor jullie antwoorden.
Vriendelijk Groet,
Rocks
Een collega van mij heeft door iemand anders zijn website/webwinkel late maken.
Nu willen ze een ander layout met wat frissen kleuren enz. Stel ik maak een nieuwe layout eerst via artisteer 4.3 verander de webwinkel (Virtuemart) dan automatisch mee?
Ik weet wel namelijk hoe Joomla werkt, maar nog niet bekend met Virtuemart.
Ik heb wel gezien dat ze deze template wat ze nu hebben op alle pagina's enz. hebben toegepast. Maar met welk pakket ze dat gedaan hebben weet ik niet.
Alvast bedank voor jullie antwoorden.
Vriendelijk Groet,
Rocks
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
19 jan 2015 12:10 #9680
door
Beantwoord door in topic Template Joomla 2.5 / Virtuemart
Ja, want VM is een extensie die voor Joomla is geschreven. Zou alleen nog wel even nadenken voor dat je Aristeer gebruikt. Sorry, ben geen fan van dat programma.rocks;117994 schreef : Stel ik maak een nieuwe layout eerst via artisteer 4.3 verander de webwinkel (Virtuemart) dan automatisch mee?
Ik weet wel namelijk hoe Joomla werkt, maar nog niet bekend met Virtuemart.
Niet gewoon met Joomla door de template als standaard in te stellen?rocks;117994 schreef : Ik heb wel gezien dat ze deze template wat ze nu hebben op alle pagina's enz. hebben toegepast. Maar met welk pakket ze dat gedaan hebben weet ik niet.
Discussie gesloten.