Bladeren naar lokatie afbeelding of artikel

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 jan 2015 00:18 #9965 door Gast
In versie 2.5 was het heel makkelijk om een link naar een artikel of een plaatje in te voegen door hier simpelweg naartoe te bladeren. In versie 3 moet ik het volledige pad hier naartoe opgeven en is het invoegen een stuk omslachtiger geworden. Ik heb geen flauw idee of dit in 2.5 onderdeel van een 3rd party was of dat dit in Joomla zelf zat, maar ik mis het enorm. Voor zover ik weet heb ik alle 3rd party componenten/plugins/etc die ik had onder 2.5 ook weer geinstalleerd onder 3. Heeft iemand een idee hoe ik dit weer aan de praat kan krijgen?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 jan 2015 00:18 #9966 door Gast
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 jan 2015 00:18 #9967 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Bladeren naar lokatie afbeelding of artikel
Die heb ik geinstalleerd staan. Ben er ondertussen achter dat als je de opties onder het artikel veld gebruikt je wel kan bladeren, met de opties bovenaan niet.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 jan 2015 00:18 #9968 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Bladeren naar lokatie afbeelding of artikel
Ben er al achter. Je hebt boven het artikel de knoppen staan voor link en invoegen image. Die heb je onder het artikel ook staan. Met de knoppen boven het artikel kan je niet bladeren, alleen een direkte lokatie opgegeven, met de knoppen eronder kan je wel bladeren naar de juiste lokatie. Die knoppen onder het artikel zijn me nooit opgevallen aangezien ik die op mijn laptop scherm niet direkt zie.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena