Compressie van sites en zelf laten bijhouden

  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
23 dec 2014 13:31 #10179 door Gutshot
Ik ben eigenlijk benieuwd of het maximaal optimaliseren (pagespeed) geen effect heeft latere aanpassingen.

Ik zie soms broncodes van sites die zo zijn gecomprimeerd dat er geen speld meer tussen te krijgen is. Perfect voor je pagespeed.

Maar hoe zit dat als de gebruiker nadien wil uitbreiden of een extra extensie wil toevoegen, het is immers hun website en zij kunnen in principe doen en laten wat zij willen.

Worden aanpassingen en uitbreidingen nog wel goed opgenomen in het systeem of goed weergegeven zonder eerst alles normaal te zetten?

Zelfde geldt voor zwaar cachen van sites en mensen die het systeem overnemen die daar niets van weten. Veranderingen worden niet zichtbaar doorgevoerd zonder de benodigde acties (legen cache van site en browser) Ik kan me voorstellen dat sommige niet ervaren gebruikers hier aardig mee kunnen worstelen.

Ben benieuwd hoe anderen die een website overhandigen hiermee omgaan.
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
23 dec 2014 13:31 #10180 door renem
Beantwoord door renem in topic Compressie van sites en zelf laten bijhouden
Als je tot het uiterste gaat kan uitbreiden betekenen dat instellingen anders moeten staan.
Cache kan je oplossen door cache cleaner te gebruiken.

Minimaal inzicht en topprestaties gaan niet helemaal samen denk ik. De source code comprimeren lijkt me totaal geen probleem overigens.

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena