Inschrijven mailinglist voor activiteiten

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 dec 2014 20:42 #10284 door Gast
Hallo

Ik ben een nieuwe gebruiker van Joomla.
Ik maak een website voor een culturele vereniging.
Nu wil ik een formulier kunnen maken in Joomla zoals deze:
Code:
P { margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: "Arial",sans-serif; font-size: 8pt; }P.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 8pt; }P.ctl { font-family: "Arial",sans-serif; font-size: 12pt; } [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3]Ja, ik wens geïnformeerd te worden over de activiteiten van het Ideeënhuis[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3](* = verplichte ingave)[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3]* Naam ______________________[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3]* Voornaam ______________________[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3]Adres Straat __________________________ Nr _____ Bus _____[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3]Postnr __________ te _______________________________[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3]Tel ____ - ________________[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3]GSM _______ - ______________[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman, serif][SIZE=3]* E-mail ______________________________ @ _____________________________[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial, sans-serif][SIZE=1]Het Ideeënhuis neemt de nodige maatregelen om uw privacy te beschermen overeenkomstig de Wet op de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer ten opzichte van de Verwerking van Persoonsgegevens.[/SIZE][/FONT] [FONT=Arial, sans-serif][SIZE=1]Uw persoonsgegevens worden verwerkt enkel en uitsluitend voor administratieve doeleinde. In geen geval worden zij doorgegeven aan commerciële bedrijven. [/SIZE][/FONT] [FONT=Arial, sans-serif][SIZE=1]U heeft ten allen tijde het recht op inzage en verbetering van uw gegevens na schriftelijke aanvraag aan ‘Het Ideeënhuis, Vredestraat 20, 9500 Geraardsbergen.[/SIZE][/FONT] Informatie over de bescherming van de persoonlijke levenssfeer kan bekomen worden bij de commissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer.



Hoe kan ik dit het best doen? Ik zou graag nog andere velden kunnen toevoegen.


Bericht toegevoegd op 16 december 2014 om 21:42
Vorige bericht was op 16 december 2014 om 21:39


Het formulier heb ik gekopiëerd uit een Word document.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
16 dec 2014 20:42 #10285 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Inschrijven mailinglist voor activiteiten

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 dec 2014 20:42 #10286 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Inschrijven mailinglist voor activiteiten
Ik zou ook graag hebben als iem. een contactformulier heeft ingevuld dat deze resultaten worden opgeslaan in een mysql database.
Kan deze ook nog een e-mail ontvangen om nog eens te bevestigen door op een link te drukken?
Kan dit met Flexicontact??
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
16 dec 2014 20:42 #10287 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Inschrijven mailinglist voor activiteiten
Volgens mij kan Chrono dat sowieso, kijk eens in deze categorie:
extensions.joomla.org/category/contacts-and-feedback/forms

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena