Automatisch pagina's aanmaken DMV een sitemap

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 dec 2014 17:00 #10288 door Gast
Hallo,

Ik heb een Sitemap gemaakt voor een website zoals ik die graag zou willen hebben.
Echter......
Indien ik deze sitemap wil omzetten naar allemaal aparte pagina's ben ik toch wel een eeuwigheid bezig. (ongeveer 12000 links, dus 12000 pagina's).
Is er ergens een programma waarbij ik de sitemap kan omzetten naar aparte pagina's waarbij de tekst op de pagina mee veranderd zoals in de sitemap?

VB:
www.test.be/televisie/kaske
Dit is dan een sitemap die ik heb en wil graag dat /kaske een aparte pagina is waarbij er uitleg wordt gegeven over het Kaske.
www.test.be/televisie/scherm
wederom zou hier een nieuwe pagina gemaakt worden voor /scherm.
www.test.be/televisie is al een bestaande pagina.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
17 dec 2014 17:00 #10289 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Automatisch pagina's aanmaken DMV een sitemap
Hoi Roelleke, een kort vraagje terug. Wil je dit in Joomla gaan doen? 12.000 links, dat zijn er best veel al ben ik niet zo bekend met de wat grotere sites.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 dec 2014 17:00 #10290 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Automatisch pagina's aanmaken DMV een sitemap
Ja ik zou dit wel graag in Joomla willen doen, mijn website is gemaakt in Joomla, ze hebben mij al een CVS bestand aangeraden maar ik denk dat dit niet de ideale oplossing is voor te kunnen scoren in google ranking.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena