Adsense advertenties niet in het Nederlands..

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 dec 2014 09:19 #10380 door Gast
Geachte,

Ik merk op mijn volledig nederlands geschreven website dat er vaak engels talige advertenties doorheen komen voor google adsense...

Hoe zou ik dit kunnen voorkomen ipv alle URL van engelse aanbieders te blokkeren?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
10 dec 2014 09:19 #10381 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Adsense advertenties niet in het Nederlands..
Getoonde advertenties worden beïnvloed door de content (wat er op je site staat) en door de gebruiker die de site benadert.
Indien een gebruiker vanuit een buitenlands ip-adres de site benadert of veel buitenlandse content bekijkt zullen de advertenties zich daarop aanpassen.
Om een wat meer "neutrale" kijk op de advertenties te krijgen zou je je ook eens moeten uitloggen uit Google als je naar de site gaat.
Advertenties van Engelse aanbieders blokkeren heeft dus geen zin (Google probeert de beste advertenties voor de bezoekers te plaatsen).

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena