Nieuws artikel op home en dan doorklikken

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 dec 2014 12:04 #10416 door Gast
Hallo Joomla gebruikers,

Ben nu al een tijd met diverse Joomla sites bezig en pieker mij nu al een tijd suf over hoe het volgende makkelijk in te richten.

Ik wil op een homepage naast een 3 tal speciale artikelen ook de categorie nieuws tonen als een speciaal artikel of module op de home page. Als ik dan door wil klikken op het artikel nieuws dan wil ik daar ook oudere nieuwsberichten als intro tekst tonen. Dus zeg 1 intro artikel wat altijd het laatste nieuws bericht is wat ook op de home staat en als ik doorkik daar onder een aantal oudere nieuws artikelen.

Nu za ik te denken:
1. Ik kan een nieuwsmodule aan een module op home voegen met 1 artikel maar als ik dan doorklik zie ik niet de andere artikelen uit de categorie.
2. Je kan van home een blog maken met introartikelen waarvan 1 nieuws, maar dan loop ik weer tegen hetzelfde aan.

Het makkelijkste zou zijn als je een menu als artikel speciaal zou kunnen maken maar dat kan niet.

Ik heb het idee dat ik iets heel makkelijks over het hoofd zie, maar kom er niet uit. Hopelijk is het duidelijk.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

gr Tom
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena