Een nieuw begin

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 dec 2014 19:14 #10502 door Gast
Een nieuw begin werd gestart door Gast
Na een korte periode ertussen uit geweest te zijn, wil ik voor mijn mede organisatoren van een voetbalschool een nieuwe site opbouwen. In het verleden ben ik al actief geweest als beheerder bij een bekende Rotterdams amateur voetbalclub uit spangen. Ook deze keer wil ik alles onderbrengen bij provider Hosting2go (goede ervaring). De oude site was opgebouwd op basis van J2.5 maar de techniek zal in die paar maanden niet stil gezeten hebben.
Wat raden jullie mij aan??? ;)

ps. een mooie template is ook nooit weg, dus als iemand mij een beetje op weg kan helpen, liefst free ::big_smile::
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
08 dec 2014 19:14 #10503 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Een nieuw begin
Hallo,

op dit moment is joomla 3.3.6 dus begin daarmee.
Joomla 2.5.X wordt als het goed is nog ondersteund tot einde van dit jaar.
Er komt nog een joomla 2 uit en dat is joomla 2.5.28 deze komt uit op 10 december ;)
Wat betreft template's daar is een zeer ruim aanbod in neem eens een kijkje op onderstaande link.
www.joomla24.com/

Of als je wat handiger bent gebruik dan helix II framework en bouw je template zelf op.
www.joomshaper.com/joomla-templates/helix-ii

www.slideshare.net/erictiggeler/template...cht-10-november-2014

Succes ermee.

Groeten Ron ;)
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
08 dec 2014 19:14 #10504 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Een nieuw begin
Wat Ron zegt, begin met het upgraden naar Joomla 3. Nog beter, volledig opnieuw installeren. In J3 is vooral in de broncode het een een ander veranderd, o.a. het responsive deel met Boostrap.
Als je eerst een template kiest heb je kans dat deze niet werkt onder J3.

Google kan je helpen aan honderden template-sites, waaronder gratis, dus vraag het daar eens na ;-)

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena