inlog en uitlog ongeldig teken

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 nov 2014 13:08 #10532 door Gast
inlog en uitlog ongeldig teken werd gestart door Gast
Goedendag,
Als ik naar het beveiligde deel van mijn site wil kan ik niet inloggen. Dat wil zeggen: na het invullen van gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik eerst het blad DOWNLOADS
en staat er onder in de regel 'download'.
Als ik die dan negeer kan ik weer enter geven en dan krijg ik 'ongeldig teken'.
Als ik vervolgens in de adresbalk enter geef kom ik op het beveiligd gedeelte van de site.

Bij uitloggen krijg ik ook eerst het blad downloads, of twee keer, daarna ongeldig teken en daarna wordt er uitgelogd.

Iemand enig idee in welke richting de oplossing kan worden gevonden?

Groeten, Piet


Bericht toegevoegd op 28 november 2014 om 14:08
Vorige bericht was op 26 november 2014 om 17:07

pikaweb;116308 schreef : Goedendag,
Als ik naar het beveiligde deel van mijn site wil kan ik niet inloggen. Dat wil zeggen: na het invullen van gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik eerst het tabblad downloads.
en staat er onder in de regel 'download(x)' en "opslaan als *.gz".
Als ik die dan negeer kan ik weer enter geven en dan krijg ik 'ongeldig teken'.
Als ik vervolgens in de adresbalk enter geef kom ik op het beveiligd gedeelte van de site.

Bij uitloggen krijg ik ook eerst het blad downloads, of twee keer, daarna ongeldig teken en daarna wordt er uitgelogd.

Iemand enig idee in welke richting de oplossing kan worden gevonden? Ik heb verschillende items bekeken maar geen werkende oplossing gevonden.

Groeten, Piet


Bericht is door mij aangevuld, Piet, omdat ik niet kan zien hoe ik het kan bijwerken.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 nov 2014 13:08 #10533 door Gast
Beantwoord door Gast in topic inlog en uitlog ongeldig teken
Dat riekt naar een miscommunicatie tussen browser en webserver. Normaal gesproken wordt html niet aangeboden om te downloaden. De vraag is natuurlijk welke van de twee dit veroorzaakt. En dat is eenvoudig te achterhalen door een van beide te vervangen.

Dus:
- Doet het probleem zich alleen voor bij deze webserver?
- Doet het probleem zich alleen voor bij deze browser?

Met de knop bewerken zou je je tekst moeten kunnen aanpassen. Echter is het me ook al een aantal keer overkomen dat daar dan de originele tekst niet beschikbaar is. Zoals je merkt wordt de tekst van meerdere berichten samengevoegd. Je hoeft dus niet de gehele tekst zelf te herhalen (afhankelijk van je wijziging natuurlijk).
Onderwerp is gesloten.
  • Hans De Wit
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 nov 2014 13:08 #10534 door Hans De Wit
Beantwoord door Hans De Wit in topic inlog en uitlog ongeldig teken
Heb dit ook voor met Chrome, niet alleen met mijn Joomla sites. Maar elke site waar je moet inloggen. Plots niet meer in te loggen. Met FF en IE geen probleem.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena