Weergave van RSForm Pro formulier in Internet Explorer niet goed

  • Paul Habets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla 5
Meer
15 okt 2014 08:26 #10902 door Paul Habets
Hallo
De weergave van het formulier dat ik met RSForm Pro gemaakt heb is niet goed zichtbaar in Internet Explorer 9
In Google Chrome, Opera en Firefox is alles Oke.
Zie website: www.casaverde.nl/index.php/bestellen/bestelformulier-casa-verde en twee bijlages.
Wie kan mij helpen met een oplossing?

Alvast bedankt
Groetjes van Paul

Paul48
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 okt 2014 08:26 #10903 door Gast
Hier reageren op je vraag aan mij vind ik wat netter en zo houden we het overzichtelijk.

Speciaal voor jouw heb ik IE 11 uit de mottenballen gehaald en je site laadt lekker in tot dat ik IE de opdracht gaf om eens te doen als of hij versie 9 is.
Dan loopt die helemaal vast en krijg ik de melding dat de pagina niet geopend kan worden. Als ik dan op het kruisje klik om het tabblad te sluiten sluit heel IE af.

Volgens IE 11 is de toegang geweigerd naar like_box.php en naar w9JKbyW340G.js. Lijkt iets te doen te hebben met Facebook.

Bij het weer proberen met emulatie van IE 9 is er gelijk een klacht over jquery.mtlib.js waarbij var Lightbox = Class.create(); niet ondersteund wordt.

Stuur me even een pm of e-mail dan probeer ik er morgen of van het weekeind beter naar te kijken. Inderdaad ik ben vergeetachtig ;)
Onderwerp is gesloten.
  • Paul Habets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla 5
Meer
15 okt 2014 08:26 #10904 door Paul Habets
Oplossing gevonden.

Had deze opdracht in een tekstbestand gezet {RSFORM} en toen het tekst bestand opgeslagen.

Resultaat is na het opslaan <p>{RSFORM}</p>

Hierdoor was het formulier niet goed zichtbaar en werkte niet goed.

Tekstbestand in HTML opgeslagen en het probleem was over.

Paul48
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena