Aantal vragen, net nieuw

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 nov 2014 09:43 #11016 door Gast
Aantal vragen, net nieuw werd gestart door Gast
Mijn site is eindelijk klaar, is niet gemaakt door mezelf maar door iemand anders. Diegene is nu een tijdje weg, maar er moeten nog wat dingen gedaan worden.

Een paar dingetjes:

- Onderaan het artikel staat een foto en naam van de auteur, alleen steeds als ik de foto upload, ik welk formaat dan ook, in PNG, JPG etc, hij laat de foto niet zien.

- Bovenaan het artikel staat heel groot 'DEMO', gemaakt om een foto te plaatsen, maar dit wil ik graag weg hebben. Hoe doe ik dit?

- Tot slot vraag ik me af hoe ik mijn website online moet gooien. Nu staat er nog .index/php achter, maar als ik de site zonder dit intik staat er 'upload your website into the public_html directory'.

Sorry voor de vele vragen, maar heb uren zitten klooien maar kom er maar niet uit.

Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt!!
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
11 nov 2014 09:43 #11017 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Aantal vragen, net nieuw
Hallo,

als eerste van harte welkom hier.

Heb je misschien een link naar je site zo dat we kunnen kijken? werkt voor ons wat makkelijker en zo kunnen we het sneller oplossen met elkaar.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 nov 2014 09:43 #11018 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Aantal vragen, net nieuw
Bedankt voor alle tips :) De site is inmiddels online gegooid, heb 'm alleen ff nog niet zichbaar gemaakt. Nu moeten enkel nog de 'DEMO' foto bovenaan een artikel weggehaald worden, en bovenaan het artikel 'Rating, email' mag ook weg. Iemand die weet hoe ik dit precies moet doen?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 nov 2014 09:43 #11019 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Aantal vragen, net nieuw
net gekeken. Vergeleken met de eerste keer dat ik naar je site keek kan ik weinig verschillen ontdekken. Nog steeds dezelfde demo-plaatjes. email, print, rating etc kun je weghalen via de artikel opties (print/mail/beoordeling iconen)
Ad
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena