- Ontvangen bedankjes 0
Opzet van categorieën en instellingen ervan
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
04 jan 2017 17:24 #11179
door
Opzet van categorieën en instellingen ervan werd gestart door
De opzet van de nieuwe website is, om alle artikelen te verwijzen naar categorieën.
Echter uit een eerder ervaring, is gebleken dat diverse artikelen dan niet op de voorpagina komen, ondanks dat ze op speciaal staan.
Mijn vraag is dan ook het volgende, hoe moet ik in het menu (home) de instellingen zetten.
Hoe moet ik de instellingen bij (inhoud) waar de artikelen worden gemaakt instellen
Ik heb als voorbeeld een foto eraan toegevoegd van de eerder aangemaakte categorieën, zie foto.
Al moet ik dot geheel anders configureren, laat me het weten. Gezien dat ik nu wel een beetje klaar ben met aankl******
Echter uit een eerder ervaring, is gebleken dat diverse artikelen dan niet op de voorpagina komen, ondanks dat ze op speciaal staan.
Mijn vraag is dan ook het volgende, hoe moet ik in het menu (home) de instellingen zetten.
Hoe moet ik de instellingen bij (inhoud) waar de artikelen worden gemaakt instellen
Ik heb als voorbeeld een foto eraan toegevoegd van de eerder aangemaakte categorieën, zie foto.
Al moet ik dot geheel anders configureren, laat me het weten. Gezien dat ik nu wel een beetje klaar ben met aankl******
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
04 jan 2017 21:08 #11181
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Opzet van categorieën en instellingen ervan
In het kader van omdenken ... Ik gebruik vaak deze
auto archive
. Je publiceert dan op de frontpage en na een x-tijd wordt het artikel naar de juiste categorie gezet. Is niet helemaal zoals jij het vraagt, maar misschien toch even de moeite waard om het te bekijken.
Succes,
Patrick
Succes,
Patrick
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 jan 2017 22:06 #11184
door
Beantwoord door in topic Opzet van categorieën en instellingen ervan
Beste @pjasmits#
Ze hebben het daar over "Verlopen" artikelen kunnen worden verplaatst naar andere categorieën, kunnen worden gearchiveerd of volledig verwijderd, kan de datum van verstrijken na de uitvoering te verhogen.
Het is nadien wellicht wel handig, dat diverse artikelen gearchiveerd wordt na verloop der tijd. Ik zal zeker even verder lezen wat het exact doet en hoe. Dank je wel voor de verwijzing
Ze hebben het daar over "Verlopen" artikelen kunnen worden verplaatst naar andere categorieën, kunnen worden gearchiveerd of volledig verwijderd, kan de datum van verstrijken na de uitvoering te verhogen.
Het is nadien wellicht wel handig, dat diverse artikelen gearchiveerd wordt na verloop der tijd. Ik zal zeker even verder lezen wat het exact doet en hoe. Dank je wel voor de verwijzing
Discussie gesloten.
- Sander Potjer
-
- Gebruiker
-
- Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 jan 2017 22:12 #11186
door Sander Potjer
Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Beantwoord door Sander Potjer in topic Opzet van categorieën en instellingen ervan
Je geeft aan dat artikelen niet op de homepage komen ondanks dat ze op "speciaal" staan. Dit is vreemd, want het moet niet uit maken waar ze staan om toch zichtbaar te worden.
Ik denk eerder dat het wellicht door de menu-item instellingen van het speciaal menu-item komt. Staat de sorting op meest recente eerst? Zorg dan ook dan "Volgorde categorieën" op "Geen volgorde" staat, anders worden de items per categorie op datum getoond ipv alles op 1 hoop en dan de meest recente.
Ik denk eerder dat het wellicht door de menu-item instellingen van het speciaal menu-item komt. Staat de sorting op meest recente eerst? Zorg dan ook dan "Volgorde categorieën" op "Geen volgorde" staat, anders worden de items per categorie op datum getoond ipv alles op 1 hoop en dan de meest recente.
Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 jan 2017 21:33 #11256
door
Beantwoord door in topic Opzet van categorieën en instellingen ervan
@Sander#
Opgelost, ik heb het gevonden waar men de juiste instellingen krijgt op de voor pagina.
HOME>WEERGAVE
Volgorde categorieën - geen volgorde
Volgorde artikelen Meest recente
Datum voor sortering Gebruikers Algemeen
Dat was het zo simpel
Wil ieder vriendelijk bedanken voor zijn denkwerk in dit geheel
Opgelost, ik heb het gevonden waar men de juiste instellingen krijgt op de voor pagina.
HOME>WEERGAVE
Volgorde categorieën - geen volgorde
Volgorde artikelen Meest recente
Datum voor sortering Gebruikers Algemeen
Dat was het zo simpel
Wil ieder vriendelijk bedanken voor zijn denkwerk in dit geheel
Discussie gesloten.