- Ontvangen bedankjes 0
Paginering fout melding
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Sander Potjer
-
- Gebruiker
-
- Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
09 jan 2017 23:14 #11279
door Sander Potjer
Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Beantwoord door Sander Potjer in topic Paginering fout melding
Zo te zien gebruik je een template van JSN? Ze hebben gok ik een override gemaakt voor de paginering, te vinden in
. Helaas zit daarin dus code die voor de foutmeldingen zorgt.
Je kan dit oplossen door zelf de override aan te passen. En het probleem aan JSN doorgeven kan ook geen kwaad.
Code:
templates/naamvantemplate/html/pagination.php
Je kan dit oplossen door zelf de override aan te passen. En het probleem aan JSN doorgeven kan ook geen kwaad.
Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 jan 2017 19:11 #11292
door
Beantwoord door in topic Paginering fout melding
@Sander#
Dank u wel voor uw reactie, ik zal eens nazien in de benodigde bestand als ik daar zelf iets aan kan veranderen.
Spijtig genoeg zijn ze niet zo vlot bij JSN om je te helpen als er problemen zijn is een betaalde template, jammer een gemiste kans voor een eventuele andere template.
Ik zal deze melding opgelost zetten, en eventueel als ik het zelf op kan lossen de fout oplossing plaatsen.
Dank u wel voor uw reactie, ik zal eens nazien in de benodigde bestand als ik daar zelf iets aan kan veranderen.
Spijtig genoeg zijn ze niet zo vlot bij JSN om je te helpen als er problemen zijn is een betaalde template, jammer een gemiste kans voor een eventuele andere template.
Ik zal deze melding opgelost zetten, en eventueel als ik het zelf op kan lossen de fout oplossing plaatsen.
Discussie gesloten.