Menu item aanmaken door gebruikers

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 jan 2017 12:16 #11285 door
Weet iemand of het mogelijk is een menu item door gebruikers aan te laten maken zonder dat ze in hoeven te loggen in de administration tool? Vergelijkbaar met het aanmaken van een artikel. Daarvoor kan ik een menu item aanmaken en dan kan een gebruiker een artikel schrijven.

Eigenlijk wil ik een menu item om een menu item aan te maken in een specifiek menu.

De enige reden waarom inloggen nodig is op de site is dat Ozio gallery een menu item nodig heeft om een google plus album weer te kunnen geven in een artikel. Ik zou het zonde vinden als ik alleen daarvoor toegang tot de administration tool moet geven.
Discussie gesloten.
  • Sander Potjer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Lees meer
11 jan 2017 22:49 #11306 door Sander Potjer
Beantwoord door Sander Potjer in topic Menu item aanmaken door gebruikers
Helaas is dit via de frontend niet standaard mogelijk in Joomla, en ben ook nog niet een extensie hiervoor tegen gekomen...

Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Discussie gesloten.
  • joris85
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 jan 2017 13:54 #11312 door joris85
Beantwoord door joris85 in topic Menu item aanmaken door gebruikers
Beste Ad,

Dit is inderdaad nog een enorme beperking van Joomla.
Silver Admin kon dit maar is gestopt met de ontwikkeling hiervan.
Als iemand een extensie weet die kan wat Silver Admin kon dan heb ik daar oren naar :-)

Arkextensions heeft een beta extensie dit dit wel kan maar vind ik nog wat overkill met opties.
Dit jaar gaan ze zich meer richten op frontend menu beheer en ik geloof zelfs frontend module beheer (pagebuilder achtig).

SA werkte tot kort geleden nog wel maar begon al meer foutjes te geven.
Je kan het altijd een keer bekijken of je er mee overweg kan.
www.dropbox.com/s/3r9yfw1hjx4t8nf/pkg_si...in_3.x_v120.zip?dl=0

Frontend aanmaken van modules en menu-items met direct een artikel waren echt super easy.

Succes!

Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 jan 2017 15:02 #11315 door
Beantwoord door in topic Menu item aanmaken door gebruikers
Hallo Joris,

Dank je voor de tips. Heb naar beide gekeken en vooralsnog denk ik dat ze veel te veel bieden voor wat ik zoek. Ik ga het dus via de standaard middelen oplossen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena