- Ontvangen bedankjes 0
bizar gebeuren ineens
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
20 jan 2017 15:01 #11427
door
bizar gebeuren ineens werd gestart door
Ik heb echt jullie input ergens voor nodig, het gaat om de pkg jcksuite 6.6.2
Ik heb twee websites, waarvan de ene niets is aangepast. Maar daar is ook iets mee aan de hand, dat later.
De tweede website waar ik de laatste 20 dagen mee begin ben gegaan, heeft ineens een probleem met de pkg jcksuite 6.6.2
De pkg jcksuite 6.6.2 heeft zoals men een artikel wilt gaan schrijven een diverse menu optie knoppen. Die opties knoppen zijn ineens niet meer zichtbaar, de tabbladen wel.
Goed wat heb ik al gedaan om weer die knoppen zichtbaar te maken.
pkg jcksuite 6.6.2 geherinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat.
Paginacache uitgezet
Regular Labs - Cache Cleaner uitgezet
CacheControl uitgezet
JCH Optimize uitgezet
Algemene instellingen> Server > GZIP paginacompressie uitgezet
Algemene instellingen> system > Cache uitgezet
Algemene instellingen> system > Conservatief cache
Algemene instellingen> system > cache-afhandeling bestand
Algemene instellingen> system > Platform specifieke caching
Alle opnieuw aangemaakte artikelen allemaal uitgezet, geen resultaat.
pkg jcksuite 6.6.2 opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat.
Nu komt het het meest vreemde van alles, ineens is ook de website waar ik totaal niets aangedaan heb, ook ineens alle knoppen van jcksuite 6.6.2 niet meer te zien of terug te krijgen.
Oudere backup terug gezet, ook geen resultaat dat de knoppen van jcksuite 6.6.2 terug komen in beeld.
Ik heb nu echt geen idee meer, waar het aan zal kunnen liggen waarom hij die knoppen niet meer toont.
Ik heb twee websites, waarvan de ene niets is aangepast. Maar daar is ook iets mee aan de hand, dat later.
De tweede website waar ik de laatste 20 dagen mee begin ben gegaan, heeft ineens een probleem met de pkg jcksuite 6.6.2
De pkg jcksuite 6.6.2 heeft zoals men een artikel wilt gaan schrijven een diverse menu optie knoppen. Die opties knoppen zijn ineens niet meer zichtbaar, de tabbladen wel.
Goed wat heb ik al gedaan om weer die knoppen zichtbaar te maken.
pkg jcksuite 6.6.2 geherinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat.
Paginacache uitgezet
Regular Labs - Cache Cleaner uitgezet
CacheControl uitgezet
JCH Optimize uitgezet
Algemene instellingen> Server > GZIP paginacompressie uitgezet
Algemene instellingen> system > Cache uitgezet
Algemene instellingen> system > Conservatief cache
Algemene instellingen> system > cache-afhandeling bestand
Algemene instellingen> system > Platform specifieke caching
Alle opnieuw aangemaakte artikelen allemaal uitgezet, geen resultaat.
pkg jcksuite 6.6.2 opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat.
Nu komt het het meest vreemde van alles, ineens is ook de website waar ik totaal niets aangedaan heb, ook ineens alle knoppen van jcksuite 6.6.2 niet meer te zien of terug te krijgen.
Oudere backup terug gezet, ook geen resultaat dat de knoppen van jcksuite 6.6.2 terug komen in beeld.
Ik heb nu echt geen idee meer, waar het aan zal kunnen liggen waarom hij die knoppen niet meer toont.
Discussie gesloten.
20 jan 2017 15:21 #11428
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic bizar gebeuren ineens
Hallo,
zet Foutrapportage op Maximaal bij algemene instellingen en kijk of je dan foutmeldingen krijgt.
De andere site die spontaan het zelfde probleem heeft zit bij de zelfde hosting? en op de zelfde server?
Groeten Ron
zet Foutrapportage op Maximaal bij algemene instellingen en kijk of je dan foutmeldingen krijgt.
De andere site die spontaan het zelfde probleem heeft zit bij de zelfde hosting? en op de zelfde server?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jan 2017 15:26 #11429
door
Hoi Rondeb
Heb ik zojuist opgevolgd wat je hebt aangegeven, echter ik begrijp er niets van wat het allemaal betekend.
Beantwoord door in topic bizar gebeuren ineens
Hallo,
Groeten Ron
Hoi Rondeb
Heb ik zojuist opgevolgd wat je hebt aangegeven, echter ik begrijp er niets van wat het allemaal betekend.
Discussie gesloten.
20 jan 2017 15:30 #11430
door Rondeb
Hallo,
je krijgt dus een foutmelding te zien? zo ja kun je die hier delen tussen de code taq?
Groeten Ron
je krijgt dus een foutmelding te zien? zo ja kun je die hier delen tussen de code taq?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jan 2017 16:01 #11432
door Rondeb
Wanneer je in de backend bent krijg je dan geen foutmeldingen te zien boven aan de pagina?
Groeten Ron
Groeten Ron

Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jan 2017 16:01 #11433
door
Nee niets, dat is juist zo vreemd eraan
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jan 2017 16:09 #11434
door
Als het mag van je Rob, kan ik wel de backhand gegevens sturen per PB.
Moet alleen even kijken dat hoe dat gaat op de nieuwe website
Moet alleen even kijken dat hoe dat gaat op de nieuwe website
Discussie gesloten.
20 jan 2017 20:51 #11437
door Rondeb
Hallo John1,
je zegt trouwens dat het bij de andere site ook gebeurt en daar heb je niks aangepast.
Zitten beide site op de zelfde server? zo ja is er door de hosting een aanpassing geweest? bijvoorbeeld een andere php versie.
Groeten Ron
je zegt trouwens dat het bij de andere site ook gebeurt en daar heb je niks aangepast.
Zitten beide site op de zelfde server? zo ja is er door de hosting een aanpassing geweest? bijvoorbeeld een andere php versie.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jan 2017 21:21 #11439
door
Beide joomla versies, staan op de zelfde server.
Aan de server is niets veranderd, waardoor eventueel problemen zouden kunnen ontstaan.
Ik was aan het werk met artikelen aanmaken, toen ineens dus alle knoppen verdwenen. Op de andere website, waar dus totaal niets aan veranderd is, gebeurde dat ook ineens. Alles werkte dus 100% geen enkele probleem tijdens of na de installatie.
De hoofdreden dat beide versies op de zelfde server staan, één in de root en de andere in een sub-domain heeft te maken dat de test website straks overgezet moet worden naar de root.
Aan de server is niets veranderd, waardoor eventueel problemen zouden kunnen ontstaan.
Ik was aan het werk met artikelen aanmaken, toen ineens dus alle knoppen verdwenen. Op de andere website, waar dus totaal niets aan veranderd is, gebeurde dat ook ineens. Alles werkte dus 100% geen enkele probleem tijdens of na de installatie.
De hoofdreden dat beide versies op de zelfde server staan, één in de root en de andere in een sub-domain heeft te maken dat de test website straks overgezet moet worden naar de root.
Discussie gesloten.