- Ontvangen bedankjes 0
artikelen: Categorieën wordt niet vertoont
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
26 jan 2017 13:33 #11562
door Gast
Beantwoord door Gast in topic artikelen: Categorieën wordt niet vertoont
Ik volg je nog steeds niet helemaal hoor, maar fijn dat het opgelost is.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jan 2017 13:37 #11563
door
Even kijken als het mij lukt omdat uit te leggen.
Zodra je nog geen menu hebt aangemaakt, is de keuze menu van hoofdmenu items leeg.
Je maakt de eerste menu knop aan, met een naam of nummer 1, die hebt je gemaakt en sla je werk op.
Dus in hoofdmenu items komt nadien nummer 1 in te staan, wanneer je bezig gaat met een sub link die je wilt koppelen aan nummer 1.
Maakt men een tweede link genaamd 2 aan een individuele artikel link wat gekoppeld is aan nummer 1, komt nadien ook in het hoofdmenu item nummer 2 te staan en zo verder.
Hoofdmenu 1
- 2 (sub van 1)
- 3 (sub van 1)
Beantwoord door in topic artikelen: Categorieën wordt niet vertoont
Ik volg je nog steeds niet helemaal hoor, maar fijn dat het opgelost is.
Even kijken als het mij lukt omdat uit te leggen.
Zodra je nog geen menu hebt aangemaakt, is de keuze menu van hoofdmenu items leeg.
Je maakt de eerste menu knop aan, met een naam of nummer 1, die hebt je gemaakt en sla je werk op.
Dus in hoofdmenu items komt nadien nummer 1 in te staan, wanneer je bezig gaat met een sub link die je wilt koppelen aan nummer 1.
Maakt men een tweede link genaamd 2 aan een individuele artikel link wat gekoppeld is aan nummer 1, komt nadien ook in het hoofdmenu item nummer 2 te staan en zo verder.
Hoofdmenu 1
- 2 (sub van 1)
- 3 (sub van 1)
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jan 2017 13:47 #11564
door Gast
Beantwoord door Gast in topic artikelen: Categorieën wordt niet vertoont
Dank je John, ik weet hoe het werkt.
Begreep alleen niet helemaal wat jij allemaal opschreef en wat dus het probleem echt was [gist type="php"]if ($stmt) {
//Clear
}
else {
print "Error - Not clear";
}[/gist]. Nu wel.
Begreep alleen niet helemaal wat jij allemaal opschreef en wat dus het probleem echt was [gist type="php"]if ($stmt) {
//Clear
}
else {
}[/gist]. Nu wel.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 jan 2017 13:53 #11565
door
Ik haalde simpel weg, twee dingen door elkaar. Ik ging er ineens vanuit dat hoofdmenu item een categorieën lijst was. Die klik kreeg ik namelijk niet, en begreep ik totaal niets meer van. Maar goed twee dagen bezig met een klik die nu pas komt.
Beantwoord door in topic artikelen: Categorieën wordt niet vertoont
Dank je John, ik weet hoe het werkt.
//Clear
}
else {
}[/gist]. Nu wel.
Ik haalde simpel weg, twee dingen door elkaar. Ik ging er ineens vanuit dat hoofdmenu item een categorieën lijst was. Die klik kreeg ik namelijk niet, en begreep ik totaal niets meer van. Maar goed twee dagen bezig met een klik die nu pas komt.
Discussie gesloten.