- Ontvangen bedankjes 0
Verwijzingen: Links
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
27 jan 2017 22:54 #11589
door
Verwijzingen: Links werd gestart door
Verwijzingen: Links je moet het maar aandurven.
Ik had ergens meer informatie verwacht, dat wanneer je dit probleem krijgt.
Maak uw keuze, welk artikel, is dat /aarbevingen-wereld/
Od is dat 138-spermabank-biedt-deense-vrouwen-gratis-vakantie
Keuze zat lijkt mij, als je meer dan 38 pagina's daar vol van heb staan in Verwijzingen: Links
Ik had ergens meer informatie verwacht, dat wanneer je dit probleem krijgt.
Code:
http://www.nieuws-feiten.nl/entertainment/aarbevingen-wereld/12-huidige-en-nieuws-feiten/138-spermabank-biedt-deense-vrouwen-gratis-vakantie/http:/http:/
Maak uw keuze, welk artikel, is dat /aarbevingen-wereld/
Od is dat 138-spermabank-biedt-deense-vrouwen-gratis-vakantie
Keuze zat lijkt mij, als je meer dan 38 pagina's daar vol van heb staan in Verwijzingen: Links
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
29 jan 2017 15:40 #11603
door
Beantwoord door in topic Verwijzingen: Links
Of het heb het niet goed beschreven wat ik bedoel met de linken het gedeelte Verwijzingen: Links. Dan ik het uitgebreider beschrijven met foto's erbij, wellicht wordt het begrepen wat ik moet doen.
Controlepaneel > Componenten > Verwijzingen > Verwijzingen: Links
Bij de Help36:Components Redirect Manager Overview wordt niets getoond hoe men een bepaalde link moet verwijzen, zoals dit nu ook te zien is in een foto. Gezien dat dat gedeelte al aardig begint vol te lopen, wil ik alle verwijzingen redirects weg werken.
Bij de overzicht staat Verlopen URL zoals hieronder een voorbeeld
Nu wordt het wat gecompliceerder, gezien dat er meerdere verwijzingen in staan vermeld, zoals
en een artikel
Nu is mijn vraag wat en welke moet ik nou pakken om de juiste redirect in te vullen. Het is mij ooit aangegeven, dat dit belangrijk is, voor zoekmachines om de juiste verwijzing te krijgen. EN meen de SEO hiermee wordt verhoogt of zo.
Controlepaneel > Componenten > Verwijzingen > Verwijzingen: Links
Bij de Help36:Components Redirect Manager Overview wordt niets getoond hoe men een bepaalde link moet verwijzen, zoals dit nu ook te zien is in een foto. Gezien dat dat gedeelte al aardig begint vol te lopen, wil ik alle verwijzingen redirects weg werken.
Bij de overzicht staat Verlopen URL zoals hieronder een voorbeeld
Code:
entertainment/yellowstone-old-faithful-geyser-webcam/12-huidige-en-nieuws-feiten/143-vijf-dingen-over-yellowstone-volcano
Nu wordt het wat gecompliceerder, gezien dat er meerdere verwijzingen in staan vermeld, zoals
Code:
yellowstone-old-faithful-geyser-webcam/
en een artikel
Code:
143-vijf-dingen-over-yellowstone-volcano
Nu is mijn vraag wat en welke moet ik nou pakken om de juiste redirect in te vullen. Het is mij ooit aangegeven, dat dit belangrijk is, voor zoekmachines om de juiste verwijzing te krijgen. EN meen de SEO hiermee wordt verhoogt of zo.
Discussie gesloten.