- Ontvangen bedankjes 0
'Lees meer' knop werkt niet
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Aller eerst; excuses als mijn vraag niet in het juiste onderwerp staat.. ben nieuw hier, gevonden via google

Ik beheer de website van een tafeltennisvereniging uit Hoogerheide, Hotak 68, en ben bezig met een nieuwe website. Dit was nodig omdat de vorige gehackt was, en uiteindelijk ook geblokkeerd werd door google. De melding dat hij onveilig is, krijg ik overigens nog steeds.. maar daarom ben ik hier niet. :p
De vraag; Wij plaatsten wekelijks nieuws artikelen (denk aan competitie verslagen etc, toernooi uitnodigingen etc) onder het kopje 'Nieuws'. Heb hier een mooie indeling voor gemaakt; 6 artikelen op 1 pagina, prima. Je ziet dan een stukje intro van de tekst, en als je dan op 'Lees meer' klikt zou je het volledig artikel moeten kunnen lezen... Echter is dit niet het geval. Als je hierop klikt, kom je weer terug op dezelfde pagina. Máár, de weblink veranderd wel naar de link van het artikel, dat is het gekke ervan.
Is er iemand op dit forum die weet wat mijn probleem is en hoe ik dit kan verhelpen? Je zou mijn held zijn!
De website is: Hotak '68 . Hij is nu offline, maar als je gebruikersnaam: JoomlaForum en wachtwoord: ForumJoomla1% gebruikt kan je hem bekijken.
Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes, Patrick
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Op Hotak68.nl/Nieuws is nu een individueel artikel te zien.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
dus kennelijk is de site nog steeds gehacktGerapporteerde aanvalpagina!
Deze webpagina op hotak68.nl is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsvoorkeuren.
Aanvalpagina’s proberen programma’s te installeren die privégegevens stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.
Sommige aanvalpagina’s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder medeweten of toestemming van hun eigenaars.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
- Ontvangen bedankjes 2
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Voor nu is de site het best te bekijken via internet Explorer of Firefox (daar kan je de melding negeren).
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
De website was inderdaad gehackt. Met de nadruk op was. We hebben op een nieuwe server de nieuwe website gezet en dus is hotak68.nl weer veilig. We hebben al melding gemaakt bij Google voor een nieuwe test en we hopen dat ze ze marker snel weghalen.
Voor nu is de site het best te bekijken via internet Explorer of Firefox (daar kan je de melding negeren).
Tsja, een website verplaatsen naar een nieuwe server betekent nog niet dat het dan opgelost is.
isithacked.com/check/http%3A%2F%2Fwww.hotak68.nl Geeft nog steeds een melding. Dus ik ben nog even voorzichtig.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Maargoed... Terug ontopic. Zou iemand weten hoe ik het 'Lees meer' probleem kan oplossen? Www.hotak68.nl/nieuwsmenu
Als je op lees meer drukt, kom je terug op dezelfde pagina...,het hele verhaal staat bovenaan.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Het valt me overigens op dat in de blogweergave de data allemaal 4 februari zijn maar dat in de pagina 5 februari wordt getoond.
Geen idee of iets hiervan je verder kan helpen, ik kom wat Joomla! betreft ook maar net kijken :p
wanneer je url herschrijven uitzet wat gebeurt er dan?
De url waar je nu over praat is www.hotak68.nl/nieuwsmenu maar de linken onder de buttons is www.hotak68.nl/index.php/nieuws klopt dat?
Groeten Ron