- Ontvangen bedankjes 0
Fullwidth vimeo video als header/module
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
05 feb 2017 18:10 #11714
door
Fullwidth vimeo video als header/module werd gestart door
Hoi, Ik heb een paar extensies geprobeerd om een full with video te tonen maar de meeste laten de video zien zoals op Vimeo.
Hij moet full width met een hoogte van 600px of 700px. Iemand enig idee wat het beste te gebruiken/doen of waar goede documentatie te vinden. Ik kan de film wel op eigen server/site zetten maar dat zou de server onnodig belasten en daar is de video te groot voor.
Hij moet full width met een hoogte van 600px of 700px. Iemand enig idee wat het beste te gebruiken/doen of waar goede documentatie te vinden. Ik kan de film wel op eigen server/site zetten maar dat zou de server onnodig belasten en daar is de video te groot voor.
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
07 feb 2017 15:57 #11740
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Fullwidth vimeo video als header/module
In welke site moet hij komen? Ik gebruik vaak youtube-video's die ik "gewoon" in een aangepast html plak. Werkt prima. Wat betreft het full screen tonen, dat heeft ook te maken met de bouw van de website. Is de module waarin hij geplaatst wordt ook full-width bv. Met wat meer info zou ik je kunnen helpen.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
07 feb 2017 17:56 #11741
door
Beantwoord door in topic Fullwidth vimeo video als header/module
Ja, alles is goed om het te tonen zoals bedoelt; Full width module en goede positie. De bouw heeft er verder niet veel mee te maken, het is gewoon een positie die wordt toegewezen en daar ook voor is bedoelt. Met background video werkt het maar vanaf Youtube laadt het niet goed in naar mijn zin, je ziet eerst een seconde of zo een ander punt in de video voordat hij goed inlaadt.. dat is een seconde teveel
Discussie gesloten.