- Ontvangen bedankjes 0
Onzichtbaar maken gedepubliceerde content-items op frontend
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
06 feb 2017 07:53 #11722
door
Onzichtbaar maken gedepubliceerde content-items op frontend werd gestart door
Ik wil de gedepubliceerde content-items op frontend onzichtbaar maken. Nu zien ingelogde gebruikers die items nog steeds.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
06 feb 2017 08:31 #11724
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Onzichtbaar maken gedepubliceerde content-items op frontend
Het vinkje bij Speciaal verwijderen?
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 feb 2017 08:40 #11726
door
Beantwoord door in topic Onzichtbaar maken gedepubliceerde content-items op frontend
Gaat 't 'm niet worden. De content-items zijn niet speciaal.
Ik weet dat er érgens in Joomla en vinkje is (bij gebruikers of zo???), die gedepubliceerde items niet zichtbaar maken voor ingelogde gebruikers.
Ik weet dat er érgens in Joomla en vinkje is (bij gebruikers of zo???), die gedepubliceerde items niet zichtbaar maken voor ingelogde gebruikers.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
06 feb 2017 09:01 #11727
door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Onzichtbaar maken gedepubliceerde content-items op frontend
Welk gebruikersniveau zitten ze op? Want ik heb net getest met "Geregistreerd" en na depubliceren is het artikel daarvoor niet meer zichtbaar.
Discussie gesloten.
06 feb 2017 09:04 #11728
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Onzichtbaar maken gedepubliceerde content-items op frontend
Hallo,
ik ken de optie niet van het vinkje heb ook nog gezocht.
Maar om hoeveel artikelen gaat het? Anders zou ik zeggen alle gepubliceerde artikelen selecteren, batch button aanklikken en dan gebruikers aanpassen in Super User op deze manier zijn de artikelen ook niet zichtbaar voor de leden!
Natuurlijk is die een halve oplossing maar misschien heb je er wat aan.
Ben benieuwd of een van de andere forumleden het misschien wel weet van het vinkje?
Succes ermee.
Groeten Ron
ik ken de optie niet van het vinkje heb ook nog gezocht.
Maar om hoeveel artikelen gaat het? Anders zou ik zeggen alle gepubliceerde artikelen selecteren, batch button aanklikken en dan gebruikers aanpassen in Super User op deze manier zijn de artikelen ook niet zichtbaar voor de leden!
Natuurlijk is die een halve oplossing maar misschien heb je er wat aan.
Ben benieuwd of een van de andere forumleden het misschien wel weet van het vinkje?
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
06 feb 2017 09:13 #11729
door
Beantwoord door in topic Onzichtbaar maken gedepubliceerde content-items op frontend
Opgelost!
De gebruikers groep hing onder administrator. Nu gehangen onder geregistreerd!
Dank allen!
De gebruikers groep hing onder administrator. Nu gehangen onder geregistreerd!
Dank allen!
Discussie gesloten.