(Menu) probleem artikel met meerdere pagina's

• Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
06 feb 2017 08:28 #11723 door Meander
Ik heb een artikel geschreven met meerdere pagina's.
Ik wil aan de rechterkant graag een apart menu maken met de links/stappen naar elke afzonderlijke pagina van dat artikel.
Ik heb hiervoor een apart menu en een menu module aangemaakt.
De module staat op gepubliceerd, en bij menu toewijzing heb ik alvast de eerste twee pagina's/menu-items toegewezen.
Het probleem is dat het menu niet zichtbaar wordt bij het artikel.

Via de plugin wil ik liever niet want dat heb ik met opzet uitgeschakeld omdat die index dan de eerste alinea verdrukt.

Omdat ik het artikel nog moet bijwerken heb ik nog geen link naar dat artikel in een ander menu aangemaakt, maar heb ik de menu-item link in de adresbalk getypt.

Ook werkt de volgende en vorige pagina niet op de een of andere manier.
Het is al een tijdje geleden dat ik met mijn website aan het werk ben geweest, dus misschien zie ik wat over het hoofd?

Ik zou van elke pagina nog eventueel een apart artikel kunnen maken, maar dan heb ik niet de pagina nummers en Volgende/Vorige er onder staan, en omdat het een soort stappenplan is wil ik dat liever wel.
Mijn laatste optie is om er dat dan zelf onder te zetten in het artikel zelf, maar als het zou kunnen lukken met de Nieuwe Pagina functie zou wel fijner zijn.

Dit is de eerste pagina van het artikel

Misschien wil iemand even meekijken?
Alvast bedankt.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
06 feb 2017 08:36 #11725 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic (Menu) probleem artikel met meerdere pagina's
Een module kan standaard aan een menu item gekoppeld worden, die keuze heb je dus in de menu module in te stellen. Indien je dit artikel niet als menu item hebt opgenomen kan je in het artikel zelf nog de module oproepen, zie hier voor de uitleg: docs.joomla.org/How_do_you_put_a_module_inside_an_article%3F/nl

Nadeel is dat wel weer de tekst verspringt, zoals met de normale paginatie.
Wellicht dat het met advanced module manager van Regular Extensions kan, dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
07 feb 2017 07:59 #11736 door Meander
Beantwoord door Meander in topic (Menu) probleem artikel met meerdere pagina's
Dank je wel Hans.
Ik begin zolangzamerhand te geloven dat het niet alleen aan de pagina invoeg functie ligt.
Ik heb inmiddels alle suggesties geprobeerd, en heb er zelfs op het laatst alle pagina's in aparte artikelen verdeeld, en er daarna een nieuw menu en menumodule voor gemaakt, maar ik krijg die module met geen mogelijkheid aan de rechterkant bij het artikel.

Ik heb het cache al opgeschoond, browsergeschiedenis gewist, maar niets helpt.
Andere menumodules bekeken die wel goed gepubliceerd zijn om te zien of er misschien toch wat afweek van de nieuwe, maar dat was ook niet zo.
Ik begrijp er niets van.

Update: Nogmaals alles nagelopen, alles opnieuw ingesteld, en ineens stond het menu er.
Ik kan dus helaas niet zeggen waar het nu aan gelegen heeft.

In ieder geval bedankt voor het meedenken
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
07 feb 2017 08:11 #11737 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic (Menu) probleem artikel met meerdere pagina's
Een module op een positie laten tonen lukt zover ik snel weet alleen als deze module aan een menu item gekoppeld is. Dus is mijn vraag, heb jij dit artikel aan een menu item gekoppeld?

Heel misschien dat met advanced module manager nog wel een andere optie heeft, maar dat moet je dan even beoordelen op de Regular labs website.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
07 feb 2017 08:30 #11738 door Meander
Beantwoord door Meander in topic (Menu) probleem artikel met meerdere pagina's
Hallo Hans, ja, dat had ik ook wel gedaan.
Ik heb alles opnieuw nagelopen. en nu werkt het wel.
Ik heb alleen geen idee waardoor het nu wel gelukt is.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena