Joomla banner niet weg te krijgen

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 feb 2017 16:01 #11766 door
Na het aanmaken van een categorie en artikel kwam er ineens een Joomla! banner boven de kop in beeld en deze is niet meer weg te krijgen. In de bijlage is te zien hoe het er uit ziet.
P.S.Ik ben pas begonnen met Joomla :D
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
12 feb 2017 16:52 #11767 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla banner niet weg te krijgen
Hoi Loiseno en welkom op dit forum.
Allereerst, je gebruikt een template die al ouder is (2009 als ik me niet vergis) en het lijkt me sterk dat deze responsive is, Protostar is de huidige standaard template die gebruikt wordt.
De afbeelding die je bedoeld zit waarschijnlijk in de template instelling of in een module, ik heb Beez nooit gebruikt dus ik weet dat zo niet uit mijn hoofd. Misschien een tip, we hebben een Aan de slag op deze website, om een beetje te leren hoe Joomla werkt.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
12 feb 2017 22:22 #11776 door
Beantwoord door in topic Joomla banner niet weg te krijgen
Nu ik de template in Protostar heb gewijzigd is de banner verdwenen. Dank voor de reactie!!!
Discussie gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Lees meer
21 feb 2017 18:00 #11882 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic Joomla banner niet weg te krijgen

Nu ik de template in Protostar heb gewijzigd is de banner verdwenen. Dank voor de reactie!!!

Dus opgelost.
Das heel fijn maar wilt u dan het antwoord kiezen als oplossing zodat het wordt aangegeven

#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena