- Ontvangen bedankjes 0
foute blogweergave (kolommen niet naast elkaar)
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
12 feb 2017 18:19 #11768
door
foute blogweergave (kolommen niet naast elkaar) werd gestart door
hallo, ik ben een website aan het opzetten met de nieuwste Joomla! gebruikmakend van het standaardtemplate Protostar. Nu heb ik een blogweergave waarbij de categorie 3 artikelen bevat, en daarbij worden artikelen 2 en 3 niet naast elkaar getoond maar boven elkaar, echter ook niet op volle breedte. Daarbij komt de breadcrumbs ook op de verkeerde plek terecht. Als ik nog een artikeltje toevoeg is de layout wel weer als verwacht. Herkent iemand dit? De pagina is
brousant.nl/jm3/index.php/taal
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
12 feb 2017 19:14 #11770
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic foute blogweergave (kolommen niet naast elkaar)
Hoi Simon, heb je de breadcrumbs module in positie 2 geplaatst
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 feb 2017 19:45 #11772
door
Beantwoord door in topic foute blogweergave (kolommen niet naast elkaar)
Hoi Hans,
Ja, heb ik net even gecontroleerd. Maar zoals ik schreef, als ik 1 artikeltje extra in de ategorie publiceer dan is de layout wel zoals verwacht. In de bijgevoegde screenshots kun je zien wat ik bedoel!
Ja, heb ik net even gecontroleerd. Maar zoals ik schreef, als ik 1 artikeltje extra in de ategorie publiceer dan is de layout wel zoals verwacht. In de bijgevoegde screenshots kun je zien wat ik bedoel!
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
13 feb 2017 14:32 #11786
door
Beantwoord door in topic foute blogweergave (kolommen niet naast elkaar)
Hallo, ik denk dat ik erachter ben waar het van kwam.
Ik had die artikelen ge-copy-pastet vanaf mijn bestaande website, die draait op een ander CMS. Dat leek leuk te werken, de opmaak kwam ook mee. Maar bij het bekijken in de HTML-weergave van de editor blijkt dat er ook HTML meegekomen is dat met de layout te maken heeft, zoals <div> statements. Kennelijk is dat het wat roet in het eten gooit.
Ik had die artikelen ge-copy-pastet vanaf mijn bestaande website, die draait op een ander CMS. Dat leek leuk te werken, de opmaak kwam ook mee. Maar bij het bekijken in de HTML-weergave van de editor blijkt dat er ook HTML meegekomen is dat met de layout te maken heeft, zoals <div> statements. Kennelijk is dat het wat roet in het eten gooit.
Discussie gesloten.
- Arjan Booij
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 feb 2017 06:10 #11817
door Arjan Booij
#Joomla omdat het zo leuk is.
Beantwoord door Arjan Booij in topic foute blogweergave (kolommen niet naast elkaar)
Als je de kolommen naast elkaar wilt hebben moet je in de instellingen aangeven welke richting je wilt gebruiken.
Dan komen ze direct onder het hoofd artikel naast elkaar te staan
Dan komen ze direct onder het hoofd artikel naast elkaar te staan
#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.