- Ontvangen bedankjes 0
Aangepaste lees-meer-tekst
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
23 feb 2017 17:49 #11911
door
Aangepaste lees-meer-tekst werd gestart door
Dag,
Na lang in de rondte te hebben gezocht kan ik de optie Aangepaste lees-meer-tekst niet meer vinden.
Vreemd genoeg heb ik ze wel ooit ingevoerd.
Versie 3.6.5 Protostar
Na lang in de rondte te hebben gezocht kan ik de optie Aangepaste lees-meer-tekst niet meer vinden.
Vreemd genoeg heb ik ze wel ooit ingevoerd.
Versie 3.6.5 Protostar
Discussie gesloten.
23 feb 2017 21:30 #11919
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Aangepaste lees-meer-tekst
Hallo,
je praat over ze bedoel je daarmee dat je meerdere buttons verschillende tekst hebt mee gegeven?
En anders via taal overrides de tekst aanpassen dat is ook een mogelijkheid.
Groetjes Ron
je praat over ze bedoel je daarmee dat je meerdere buttons verschillende tekst hebt mee gegeven?
En anders via taal overrides de tekst aanpassen dat is ook een mogelijkheid.
Groetjes Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 feb 2017 09:25 #11924
door
Beantwoord door in topic Aangepaste lees-meer-tekst
Het is me ooit een keer gelukt om binnen een categorie met speciale artikelen, bij elk artikel de "Lees-meer" tekst te vervangen door een andere. Je zou verwachten dat het op artikelbasis kan, maar kan er niets meer over vinden of lees er overheen.
Intussen ook je suggestie met de taaloverride geprobeerd. Maar ook die doet niet wat ik verwacht. Wel zie ik dat vrijwel alle onderdelen afzonderlijk in kunnen worden gesteld.
Gelukkig zijn er grotere problemen dan dit, dus ik laat het maar even zo. In xammp ga ik er mee aan de gang.
Intussen ook je suggestie met de taaloverride geprobeerd. Maar ook die doet niet wat ik verwacht. Wel zie ik dat vrijwel alle onderdelen afzonderlijk in kunnen worden gesteld.
Gelukkig zijn er grotere problemen dan dit, dus ik laat het maar even zo. In xammp ga ik er mee aan de gang.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 feb 2017 09:56 #11925
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Aangepaste lees-meer-tekst
Hallo,
ik kan het mis hebben maar misschien afhankelijk welke editor je gebruikt maar als ik zelf werk met JCE
of Arkeditor of tinymce dan kan ik als goed is bij maken of bewerken van een artikel .
daar boven op optie klikken (plaat1) daar beneden kan je dan je eigen tekst ingeven(plaat2)
dan nog ook bij Inhoud > Artikelen rechterbovenhoek knop opties klik en daar bij tabblad artikelen
bijna onder aan instellen aanpassen anders krijg je 2 teksten als goed is ipv 1(plaatje 3 rechteroptieartikel) en dan
zou je dus als laatste plaatje moeten kunnen krijgen(plaatje zoisiedan)
maar ja voor veel artikelen aparte knopje kost effe wat werk
ik kan het mis hebben maar misschien afhankelijk welke editor je gebruikt maar als ik zelf werk met JCE
of Arkeditor of tinymce dan kan ik als goed is bij maken of bewerken van een artikel .
daar boven op optie klikken (plaat1) daar beneden kan je dan je eigen tekst ingeven(plaat2)
dan nog ook bij Inhoud > Artikelen rechterbovenhoek knop opties klik en daar bij tabblad artikelen
bijna onder aan instellen aanpassen anders krijg je 2 teksten als goed is ipv 1(plaatje 3 rechteroptieartikel) en dan
zou je dus als laatste plaatje moeten kunnen krijgen(plaatje zoisiedan)
maar ja voor veel artikelen aparte knopje kost effe wat werk
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 feb 2017 10:48 #11926
door
Beantwoord door in topic Aangepaste lees-meer-tekst
Dank u wel allemaal.
Soms heb je net een zetje nodig...
De echte oplossing zat hem in menu Algemene instellingen > Artikelen > Bewerkingsweergave.
Daar heb ik Toon publicatie-opties en Toon artikelopties weer ingeschakeld. Om een of andere reden had ik ze uitgeschakeld.
Nu verschijnen ook weer de opties die zojuist door Leen zijn aangegeven.
Misschien geen groot probleem, maar wel opgelost zoals het zich hoort
Soms heb je net een zetje nodig...
De echte oplossing zat hem in menu Algemene instellingen > Artikelen > Bewerkingsweergave.
Daar heb ik Toon publicatie-opties en Toon artikelopties weer ingeschakeld. Om een of andere reden had ik ze uitgeschakeld.
Nu verschijnen ook weer de opties die zojuist door Leen zijn aangegeven.
Misschien geen groot probleem, maar wel opgelost zoals het zich hoort

Discussie gesloten.