- Ontvangen bedankjes 0
wat betekend Notice: Trying to get property of non-object in ......
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
17 mrt 2017 19:50 #12139
door
wat betekend Notice: Trying to get property of non-object in ...... werd gestart door
Hallo allemaal,
ik heb nog een vraag op de website die ik moet gaan updaten ( www.fransehoenderclub.eu ) staat het volgende aan de zijkant: Notice: Trying to get property of non-object in /public/sites/www.fransehoenderclub.eu/modules/mod_blank15v41/tmpl/default.php on line 58
kan ik dit veranderen? En wat betekend het eigenlijk? (sorry ben echt nog een beginner met websites :o )
kan ik uberhaupt het gedeelte met tekst vergroten? dit is op de homepagina namelijk wel heel smal..
alvast bedankt maar weer!
ik heb nog een vraag op de website die ik moet gaan updaten ( www.fransehoenderclub.eu ) staat het volgende aan de zijkant: Notice: Trying to get property of non-object in /public/sites/www.fransehoenderclub.eu/modules/mod_blank15v41/tmpl/default.php on line 58
kan ik dit veranderen? En wat betekend het eigenlijk? (sorry ben echt nog een beginner met websites :o )
kan ik uberhaupt het gedeelte met tekst vergroten? dit is op de homepagina namelijk wel heel smal..
alvast bedankt maar weer!
Discussie gesloten.
- RVdwdb
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Berichten: 3
- Ontvangen bedankjes 0
17 mrt 2017 20:43 #12140
door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic wat betekend Notice: Trying to get property of non-object in ......
Marion,
Wat ik zie is inderdaad nog een zeer verouderde J 1.5.x site. Met een template die niet responsive is. Daarnaast heb je zeer waarschijnlijk ook nog andere oude extensies/modules draaien op je site. Deze zijn niet (meer) compatible met de thans gehanteerde php versie (5.6 of 7.1) op je site.
Inmiddels zitten we al op J. 3.6.5 en binnenkort komt naar alle waarschijnlijkheid 3.7 uit.
Ik denk dat je je veel werk kan besparen door in bijv. een submap/domein of lokaal op je pc een nieuwe site te bouwen.
Installeer daar J 3.6.5 zoek een goede, voor jouw doel passende, responsive template. (bijv. Helix 3 van joomshaper of kijk eens bij Yootheme. De gratis basistemplate kun je vaak zelf nog goed aanpassen). Het vergt misschien wel een wat tijdinvestering maar kun je veel plezier van hebben.
Met J2XML kun je de data (artikelen, users etc) overzetten.
Kijk eens op www.netspecialist.nl en/of www.joomlain24dagen.nl Daar kun je ook het nodige leren over Joomla.
Om je tijdelijke probleem op te lossen en de middelste kolom weer breder te maken, moet je even kijken welke modules op die positie rechts staan en deze de-activeren. Daarmee verdwijnt de module en is je contentdeel weer wat breder.
Wat ik zie is inderdaad nog een zeer verouderde J 1.5.x site. Met een template die niet responsive is. Daarnaast heb je zeer waarschijnlijk ook nog andere oude extensies/modules draaien op je site. Deze zijn niet (meer) compatible met de thans gehanteerde php versie (5.6 of 7.1) op je site.
Inmiddels zitten we al op J. 3.6.5 en binnenkort komt naar alle waarschijnlijkheid 3.7 uit.
Ik denk dat je je veel werk kan besparen door in bijv. een submap/domein of lokaal op je pc een nieuwe site te bouwen.
Installeer daar J 3.6.5 zoek een goede, voor jouw doel passende, responsive template. (bijv. Helix 3 van joomshaper of kijk eens bij Yootheme. De gratis basistemplate kun je vaak zelf nog goed aanpassen). Het vergt misschien wel een wat tijdinvestering maar kun je veel plezier van hebben.
Met J2XML kun je de data (artikelen, users etc) overzetten.
Kijk eens op www.netspecialist.nl en/of www.joomlain24dagen.nl Daar kun je ook het nodige leren over Joomla.
Om je tijdelijke probleem op te lossen en de middelste kolom weer breder te maken, moet je even kijken welke modules op die positie rechts staan en deze de-activeren. Daarmee verdwijnt de module en is je contentdeel weer wat breder.
Discussie gesloten.