- Ontvangen bedankjes 0
Nieuwe volgorde modules wordt niet getoont in website
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
18 mrt 2017 17:55 #12148
door
Nieuwe volgorde modules wordt niet getoont in website werd gestart door
Hoi,
Ik ben nieuw in de joomla community en sinds kort enthousiast geraakt over joomla. Ik werk met Joomla! 3.6.5 en heb een testsite gemaakt bij provider Versio. Die doet het verder goed.
Er is echter 1 ding aan de hand.
In de backend kun je via Extensies -> modules de volgorde van je modules aanpassen.
Tot voor kort zag ik dit terug in de frontend.
Nu niet meer.
Op forums las ik dat je dan de cache moet wissen of of een sort buffer size moet aanpassen.
Het is inderdaad zo dat de wijziging in module volgorde te zien is als ik eerst de cache wis. Hoe ik een sort buffer size moet verhogen heb ik niet gevonden via google helaas.... Of het helpt is vraag 2 natuurlijk.
Is er ergens een instelling waardoor ik gewoon direct in het frontend de wijzigingen kan zien zonder eerst wat te hoeven doen ?
Bedankt voor advies !
Billybob
Ik ben nieuw in de joomla community en sinds kort enthousiast geraakt over joomla. Ik werk met Joomla! 3.6.5 en heb een testsite gemaakt bij provider Versio. Die doet het verder goed.
Er is echter 1 ding aan de hand.
In de backend kun je via Extensies -> modules de volgorde van je modules aanpassen.
Tot voor kort zag ik dit terug in de frontend.
Nu niet meer.
Op forums las ik dat je dan de cache moet wissen of of een sort buffer size moet aanpassen.
Het is inderdaad zo dat de wijziging in module volgorde te zien is als ik eerst de cache wis. Hoe ik een sort buffer size moet verhogen heb ik niet gevonden via google helaas.... Of het helpt is vraag 2 natuurlijk.
Is er ergens een instelling waardoor ik gewoon direct in het frontend de wijzigingen kan zien zonder eerst wat te hoeven doen ?
Bedankt voor advies !
Billybob
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-