- Ontvangen bedankjes 0
Nieuwe volgorde modules wordt niet getoont in website
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
18 mrt 2017 17:55 #12148
door
Nieuwe volgorde modules wordt niet getoont in website werd gestart door
Hoi,
Ik ben nieuw in de joomla community en sinds kort enthousiast geraakt over joomla. Ik werk met Joomla! 3.6.5 en heb een testsite gemaakt bij provider Versio. Die doet het verder goed.
Er is echter 1 ding aan de hand.
In de backend kun je via Extensies -> modules de volgorde van je modules aanpassen.
Tot voor kort zag ik dit terug in de frontend.
Nu niet meer.
Op forums las ik dat je dan de cache moet wissen of of een sort buffer size moet aanpassen.
Het is inderdaad zo dat de wijziging in module volgorde te zien is als ik eerst de cache wis. Hoe ik een sort buffer size moet verhogen heb ik niet gevonden via google helaas.... Of het helpt is vraag 2 natuurlijk.
Is er ergens een instelling waardoor ik gewoon direct in het frontend de wijzigingen kan zien zonder eerst wat te hoeven doen ?
Bedankt voor advies !
Billybob
Ik ben nieuw in de joomla community en sinds kort enthousiast geraakt over joomla. Ik werk met Joomla! 3.6.5 en heb een testsite gemaakt bij provider Versio. Die doet het verder goed.
Er is echter 1 ding aan de hand.
In de backend kun je via Extensies -> modules de volgorde van je modules aanpassen.
Tot voor kort zag ik dit terug in de frontend.
Nu niet meer.
Op forums las ik dat je dan de cache moet wissen of of een sort buffer size moet aanpassen.
Het is inderdaad zo dat de wijziging in module volgorde te zien is als ik eerst de cache wis. Hoe ik een sort buffer size moet verhogen heb ik niet gevonden via google helaas.... Of het helpt is vraag 2 natuurlijk.
Is er ergens een instelling waardoor ik gewoon direct in het frontend de wijzigingen kan zien zonder eerst wat te hoeven doen ?
Bedankt voor advies !
Billybob
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
19 mrt 2017 10:31 #12149
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Nieuwe volgorde modules wordt niet getoont in website
De cache is een mechanisme waardoor de site sneller wordt. Nadeel is dat een wijziging niet direct zichtbaar wordt. Aangezien dit soort wijzigingen niet vaak voorkomen nemen we dat voor lief. Andere wijzigingen hebben zelfs gevolgen op de cache van de browser die je gebruikt. Soms is het dus nodig dat je de cache van de browser leegt.
Een handig hulpmiddel kan de extensie CacheCleaner van RegularLabs zijn. Eén druk op de knop leegt dan de Cache van de website.
Een handig hulpmiddel kan de extensie CacheCleaner van RegularLabs zijn. Eén druk op de knop leegt dan de Cache van de website.
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
- Roeland van Anholt
-
- Gebruiker
-
- Wij kunnen u ondersteunen in het ontwerpen, realiseren, uitbreiden en onderhoud van uw website. Of u
21 apr 2017 10:57 #12468
door Roeland van Anholt
Joomla!® 3 Certified Administrator , actief via JUG
Beantwoord door Roeland van Anholt in topic Nieuwe volgorde modules wordt niet getoont in website
Volgorde wijzigen van modules kan, maar let wel op dat je alleen per module positie de verandering van de volgorde zin hebben en die zal zien in de frontend..
Joomla!® 3 Certified Administrator , actief via JUG
Discussie gesloten.