Taalselectie module laat Duits niet zien

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
20 mrt 2017 22:12 #12174 door
Dag allemaal,
Ik ben een testsite begonnen om een multi language site voor te bereiden.
Ik installeerde eerst Joomla Dutch 3.6.4 en heb daarna de Joomla upgrade gedaan naar 3.6.5
Ik heb de handleiding docs.joomla.org/J3.x:Setup_a_Multilingual_Site/nl gevolgd, maar dan met de extra talen Engels en Duits.
Dus 3 talen, 3 categorieën, 3 menu's met elk 2 artikelen, alle koppelingen gelegd, beide taal plugins geactiveerd en taalselectie module gemaakt.
Wat ik ook doe met of zonder vlaggen, met of zonder uitklapmenu met of zonder item associaties. Ik zie alleen maar NL en DE in de de taalselectie. Wanneer ik zoekmachine vriendelijke url's uitschakel en ik ga naar de homepage dan zie ik de url
www.mysite.nl/index.php?lang=nl . Wanneer ik dat edit in www.mysite.nl/index.php?lang=de dan krijg ik keurig de Duitse pagina en het Duitse menu. Maar in de taalselectie module blijft de Duitse vlag weg.
De Engelse kant (menu en artikelen) werkt prima. Ik heb nu drie uur alles zitten controleren en e.e.a. geprobeerd, maar vind alsmaar geen oplossing. Ik merk wel op dat Duist: German (Germany) heet, terwijl de andere: Nederlands (NL) en English (UK) heten.
Heeft er al iemand anders voor dit probleem een oplossing gevonden? Alle hulp is welkom.

Alvast bedankt.
Gert
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
21 mrt 2017 06:39 #12177 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Taalselectie module laat Duits niet zien
Staan de duitse artikelen ook goed ingesteld? Die moeten op duits staan. Het lijkt erop dat het systeem geen duitse informatie heeft, want je krijgt de vlag niet te zien.
Een goede nederlandse uitleg vind je overigens hier:
meertalige website
Discussie gesloten.
  • Roeland van Anholt
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij kunnen u ondersteunen in het ontwerpen, realiseren, uitbreiden en onderhoud van uw website. Of u
Lees meer
21 apr 2017 10:33 #12466 door Roeland van Anholt
Beantwoord door Roeland van Anholt in topic Taalselectie module laat Duits niet zien
Belangrijk is dat je de koppeling maakt met de pagina's / artikelen..
En ben je de plugins niet vergeten te activeren?

De URLs zijn nog niet zoekmachinevriendelijk, maar dat zal je zelf ook zien..
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena