Usergroepen in het Nederlands

• Arjan Booij
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Lees meer
22 mrt 2017 09:09 #12192 door Arjan Booij
Usergroepen in het Nederlands werd gestart door Arjan Booij
Ik heb verschillende websites
En daar zie ik verschillen in de taal.
Heb het Dutch pakket van joomla, die door dit team wordt bijgehouden.
Nu heb ik en website, zie bijlage, die de groepen in het Nederlands heeft staan.
Maar ook websites die dit niet hebben.
Mijn vraag is hoe kan ik dit aanpassen.
Heb al in de Nederlandse taalbestanden gezocht maar kan het niet vinden

#Joomla omdat het zo leuk is.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
22 mrt 2017 12:02 #12199 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Usergroepen in het Nederlands
Hallo,
Dit heeft te maken met hoe een website begonnen is. In het verleden is er een Nederlandse installatie geweest met Nederlandse voorbeelddata. Hier waren de Gebruikersgroepen ook in het Nederlands vertaald.
Het is een heel werk om de voorbeelddata steeds ook in het Nederlands te leveren, daarom is dat al enige tijd niet meer gebeurd.
De gebruikersgroepen zijn slechts een voorbeeld hoe de rechten in Joomla kunnen worden ingedeeld.
Als je nu een nieuwe installatie doet worden de Engelse namen gebruikt voor de gebruikersgroepen. De namen van de gebruikersgroepen zijn dus niet via de taalbestanden te wijzigen.
Indien je andere namen wilt hebben kun je naar Gebruikers - Groepen gaan en vervolgens de namen van de gebruikersgroepen per gebruikersgroep wijzigen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena