- Ontvangen bedankjes 0
Uploadrechten toekennen aan groep onder Geregistreerde gebruiker
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
23 mrt 2017 09:08 #12208
door
Uploadrechten toekennen aan groep onder Geregistreerde gebruiker werd gestart door
Ik heb een groep aangemaakt onder geregistreerde gebruikers die rechten hebben op een aantal pagina's van de site. Tot zover gaat het goed, de groep kan bewerken, tot dusver gaat alles goed.
Wat deze groep niet kan is het uploaden van een bestand om dit als hyperlink aan te bieden. Het envelopje voor een URL is er wel, maar het blaadje om te uploaden niet.
Dit kan ik oplossen door de groep als subgroep van bijvoorbeeld auteur te maken, maar dan krijgt deze groep rechten op alle pagina's, dat wil ik niet.
Concreet: hoe kan ik een groep onder Geregistreerde gebruikers uploadrechten geven?
Wat deze groep niet kan is het uploaden van een bestand om dit als hyperlink aan te bieden. Het envelopje voor een URL is er wel, maar het blaadje om te uploaden niet.
Dit kan ik oplossen door de groep als subgroep van bijvoorbeeld auteur te maken, maar dan krijgt deze groep rechten op alle pagina's, dat wil ik niet.
Concreet: hoe kan ik een groep onder Geregistreerde gebruikers uploadrechten geven?
Discussie gesloten.
- Gonnie Nikamp
-
- Gebruiker
-
- Joomla Webdesign Buro
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mrt 2017 10:15 #12210
door Gonnie Nikamp
Beantwoord door Gonnie Nikamp in topic Uploadrechten toekennen aan groep onder Geregistreerde gebruiker
Welke editor gebruik je?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 mrt 2017 11:29 #12212
door
Beantwoord door in topic Uploadrechten toekennen aan groep onder Geregistreerde gebruiker
Ik heb JCE als editor ingesteld
Discussie gesloten.
- Gonnie Nikamp
-
- Gebruiker
-
- Joomla Webdesign Buro
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 mrt 2017 07:42 #12213
door Gonnie Nikamp
Beantwoord door Gonnie Nikamp in topic Uploadrechten toekennen aan groep onder Geregistreerde gebruiker
Misschien heb je hier iets aan:
www.joomlacontenteditor.net/support/foru...ages-to-user-folders
Discussie gesloten.