- Ontvangen bedankjes 0
bepaalde pagina's website niet meer bereikbaar na wijzigen PHP versie
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
28 apr 2017 12:56 #12594
door
bepaalde pagina's website niet meer bereikbaar na wijzigen PHP versie werd gestart door
Na de update van Joomla naar versie 3.7 krijg ik de melding dat mijn PHP versie geupdate moet worden. Nu kan ik via mijn CPanel de versie van PHP instellen die ik wil gebruiken. Als ik dat doe krijg ik het probleem dat er bepaalde pagina's een fout melding laten zien. de pagina's zijn dan gewoon niet meer bereikbaar.
Iemand voor mij een oplossing zodat ik van PHP 5.xx naar PHP 7.xx kan gaan?
Iemand voor mij een oplossing zodat ik van PHP 5.xx naar PHP 7.xx kan gaan?
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
28 apr 2017 13:03 #12596
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic bepaalde pagina's website niet meer bereikbaar na wijzigen PHP versie
Bepaalde pagina's, wat zijn bepaalde pagina's?
Zijn dit gewoon Joomla! artikelen?
Zitten daar speciale code (eventueel via plugins) in verwerkt?
Zijn dit weergaven van componenten?
Zomaar wat vragen.
Zijn dit gewoon Joomla! artikelen?
Zitten daar speciale code (eventueel via plugins) in verwerkt?
Zijn dit weergaven van componenten?
Zomaar wat vragen.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 apr 2017 13:28 #12598
door
Beantwoord door in topic bepaalde pagina's website niet meer bereikbaar na wijzigen PHP versie
Home pagina is wel bereikbaar maar de pagina waar onze laatste nieuws items op staan dan weer niet. onze nieuws pagina is een categorieblog pagina en die verschijnt dan niet meer er komt een error in beeld te staan. vandaar kun je alleen nog naar de startpagina toe.
Dan zijn er nog een paar pagina's waarbij een plugin wordt gebruikt. deze zou moeten werken met Joomla 3.7 volgens ontwikkelaar. het gaat bij deze plugin over de aridocviewer. deze gebruik ik op een aantal pagina's die ook niet meer beschikbaar zijn.
Dan zijn er nog een paar pagina's waarbij een plugin wordt gebruikt. deze zou moeten werken met Joomla 3.7 volgens ontwikkelaar. het gaat bij deze plugin over de aridocviewer. deze gebruik ik op een aantal pagina's die ook niet meer beschikbaar zijn.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 apr 2017 14:11 #12599
door
Beantwoord door in topic bepaalde pagina's website niet meer bereikbaar na wijzigen PHP versie
Na wat speurwerk en wat updates bekijken kom ik tot de conclusie dat Ari docsviewer de boosdoener is. Deze plugin gaat niet mee in de automatisch update meldingen en die update had ik dus gemist. Na het opnieuw installeren van deze plugin zijn alle pagina's weer vol in beeld zonder fout meldingen. was even werk door alle plugins apart aan en uit te zetten maar uiteindelijk daardoor de boosdoener gevonden.
Discussie gesloten.