- Ontvangen bedankjes 0
Website werkt niet goed in de browser Edge
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
02 mei 2017 15:58 #12653
door
Website werkt niet goed in de browser Edge werd gestart door
Wie kan mij helpen!! de website
houtcomposietdiscount.nl/index.php?lang=nl
werkt in elke browser na behoren echter in de browser Edge verspringt het content naar rechts :( wie kan mij hiermee helpen hoe dit op te lossen?
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
03 mei 2017 05:40 #12658
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Website werkt niet goed in de browser Edge
Hallo Michel,
Het probleem zit hem volgens mij niet in de browser, want in firefox zie ik hetzelfde. Wat er aan de hand is, is het volgende: je hebt teveel menu-items in een menu staan met een maximale vaste breedte van 980px. Je zou dus of de menu-items moeten terugbrengen of de maximale breedte van de container waarin het menu zich bevindt moeten aanpassen. Je ziet het woord sale ook onder de menubalk staan hierdoor wordt alles wat daarna komt niet goed meer weergegeven. Ik heb even de class .uk-container een max-width van 1050px gegeven en krijg als resultaat het bijgevoegde beeld.
Succes,
Patrick
Het probleem zit hem volgens mij niet in de browser, want in firefox zie ik hetzelfde. Wat er aan de hand is, is het volgende: je hebt teveel menu-items in een menu staan met een maximale vaste breedte van 980px. Je zou dus of de menu-items moeten terugbrengen of de maximale breedte van de container waarin het menu zich bevindt moeten aanpassen. Je ziet het woord sale ook onder de menubalk staan hierdoor wordt alles wat daarna komt niet goed meer weergegeven. Ik heb even de class .uk-container een max-width van 1050px gegeven en krijg als resultaat het bijgevoegde beeld.
Succes,
Patrick
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 mei 2017 07:02 #12659
door
Beantwoord door in topic Website werkt niet goed in de browser Edge
Hallo Patrick,
Ik heb de aanpassing zoals je aangaf gedaan echter gaat hij dan op de mobiel niet goed
Wat heb ik nu fout gedaan?
groet,
Michel
Ik heb de aanpassing zoals je aangaf gedaan echter gaat hij dan op de mobiel niet goed

Wat heb ik nu fout gedaan?
groet,
Michel
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
03 mei 2017 17:07 #12679
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Website werkt niet goed in de browser Edge
Jij jiets, maar ik. Dit moet min-width zijn ipv max-width. Op mijn mobiel is hij nu zonder aanpassing goed.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 mei 2017 19:25 #12682
door
Beantwoord door in topic Website werkt niet goed in de browser Edge
ja hij werkt nu inderdaad goed. heel erg bedankt voor de hulp Patrick 
Met vriendelijke groet,
Michel

Met vriendelijke groet,
Michel
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
03 mei 2017 21:25 #12686
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Website werkt niet goed in de browser Edge
Graag gedaan. Zet je hem nog even op opgelost?
Discussie gesloten.