discussieplatform

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
03 mei 2017 13:35 #12675 door
discussieplatform werd gestart door
Kan iemand mij vertellen of er voor Joomla 3.7 een
module - component of iets dergelijks is om een
discussieplatform op te zetten ?
Liefst in het Nederlands natuurlijk

Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Administrator
  • Administrator
  • www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
Lees meer
03 mei 2017 13:42 #12676 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic discussieplatform
Wij gebruiken hier EasyDiscuss, maar er zijn er genoeg: extensions.joomla.org/category/communication/

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
03 mei 2017 13:52 #12677 door
Beantwoord door in topic discussieplatform
Dank voor je snelle reactie. :D
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena