links in template lijken niet meer te werken

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
06 mei 2017 14:11 #12721 door
Hoi!

Ik heb een probleem met mijn website, zal eerst even de situatie uitleggen zoals die zou moeten zijn, gevolgd door het probleem.
Als je naar mijn website gaat ( www.dielanden.nl ) dan kom je op de hoofdpagina uit waar het logo van mijn vereniging en een achtergrondfoto te zien is. Als je op het logo drukt kom je op de homepage uit en vanuit daar kun je naar alle andere pagina's navigeren. Zo moet het werken en heeft het jaren gewerkt, laatste update van joomla heb ik in december gedaan. En ik weet dat er ondertussen een nieuwe update is.

Het probleem op dit moment is dat als je nu naar de website gaat je op de pagina met ons logo uitkomt, maar de foto erachter is verdwenen en is helemaal wit geworden. De link die aan het logo gekoppeld zat werkt niet meer. Als ik het adres van de homepage intyp in de adresbalk kom ik er wel. De hele menu structuur die bovenaan de pagina stond om naar andere paginas te navigeren is verdwenen. De pagina's zijn allemaal wel nog te vinden via de webadressen.

Er staat nu een versie backup van de website (achter wachtwoord) online waarin de joomla update en verschillende extensie update nog niet gedaan zijn. Dit in de hoop dat de restore heel zou zijn, omdat ik het probleem pas ontdekte na de updates die ik in maart heb uitgevoerd. Het gekke is, dat de restore die van de week door mijn hoster is terug gezet, in eerste instantie helemaal leek te werken. Ik kan me niet voorstellen dat hij nog in mijn cash zat omdat het om een backup ging die ik niet eerder had geopend van de week, maar nu wil ik aan het probleem werken en blijk ik precies hetzelfde probleem opnieuw te hebben.

Ik hoop dat ik het jullie zo goed mogelijk heb kunnen uitleggen, als ik nog ergens verduidelijking kan geven hoor ik het graag. En ik hoop dat iemand mij een stukje op weg kan helpen...

Groetjes,
jantine
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Lees meer
06 mei 2017 17:06 #12723 door Fred
Beantwoord door Fred in topic links in template lijken niet meer te werken
Hoi Jantine,

Heel verhaal en hiervoor is niet zomaar een kant en klare oplossing, dit zal echt goed onderzocht moeten worden.
De link naar de website geeft een inlogvenster met gebruikersnaam en wachtwoord, deze gegevens zijn nodig om verder te komen dan het inlogvenster.

Ik denk dat je even middels PM contact op moet nemen en je telefoonnummer hier vermelden zodat je geholpen kan worden.
Als je wilt kan ik wel even met je meekijken via de administrator dan.

Als duidelijk is wat er aan de hand is dan kan dit op dit forum vermeld worden.

Fred

www.ifred.nl

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Lees meer
07 mei 2017 16:09 #12738 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic links in template lijken niet meer te werken
Ik kan niet op de site komen om te kijken wat er aan de hand is
Helaas kunnen we u zo niet helpen

#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
07 mei 2017 16:27 #12739 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic links in template lijken niet meer te werken
Zonder de website te zien is het niet mogelijk om hier iets mee te kunnen doen. Dus wellicht dat je de website weer online kan plaatsen?
Direct dit via PM afhandelen is niet waar dit forum voor bedoeld is.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
08 mei 2017 09:26 #12743 door
Ten eerste mijn excuus voor de late reactie. Er kwam wat tussendoor. Maar, ik heb zojuist een backup gemaakt van de huidige website en ik heb het wachtwoord eraf gehaald zodat jullie meekunnen kijken.

Handige adressen: www.dielanden.nl
www.dielanden.nl/thuis
www.dielanden.nl/agenda

Normaal zou je naar deze paginas kunnen navigeren via een menubalk bovenin de pagina

Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
08 mei 2017 09:41 #12744 door Leen
Beantwoord door Leen in topic links in template lijken niet meer te werken
Hallo ,
Als je bij Extensies > module beheer kijkt is dan je hoofdmenu nog wel geactiveerd (gepubliceerd).
En heb je al eens bi Menu > Hoofdmenu alle items selecteren en op knop opnieuw opbouwen geklikt ? en of inchecken
als er eventueel een slotje voor staat ?

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
08 mei 2017 10:11 #12745 door
Volgens mij staat alles aangevinkt wat gepubliceerd moet zijn.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
08 mei 2017 10:21 #12747 door Leen
Beantwoord door Leen in topic links in template lijken niet meer te werken
sorry mijn ogen zijn nog al slecht maar ik zie ergens maar 1 menu item en als ik goed ziet iets met
toegang website beheer laag (dat zeg mij niks maar neem aan dat je dat zo zelf ergens heb gemaakt)
ik zou bijna zeggen dat je toch ergens het hoofdmenu heb uitstaan kan dat soms ergens in
jou template instellingen zijn ?.

lvda
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
10 mei 2017 05:25 #12790 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic links in template lijken niet meer te werken
Ik zie dat je superfish als menu gebruikt. Ken het zelf niet, maar kun je laten zien wat er onder menu staat. Misschien dat de koppeling menu naar module niet goed staat ingesteld.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
10 mei 2017 15:28 #12806 door
Hoi,
Ik ben geen troubleshooting expert, maar ik krijg de indruk dat het met de taal instellingen te maken heeft.
Er is een dielanden.nl/nl/ en een dielanden.nl/en/ , dus de site is als tweetalig ingericht.
Dat betekent dat je voor iedere taal een eigen menu moet hebben, en dat je voor elk menu-item en elk artikel moet aangeven bij welke taal het hoort. Is dat allemaal goed ingericht?
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena