- Ontvangen bedankjes 0
Front login werkt niet meer
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
12 mei 2017 07:16 #12872
door
Front login werkt niet meer werd gestart door
In een footer heb ik een link staan naar een login pagina. Na upgrade joomla 3.7 werkt deze niet meer. Ook als ik een menuitem login aanmaak, dan doet deze het niet: Ik krijg deze melding in de browser:
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat deze gebruikmaakt van een ongeldige of niet-ondersteunde vorm van compressie.
Cookies/cache/cache cleaner allemaal gewist.
Iemand een tip?
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat deze gebruikmaakt van een ongeldige of niet-ondersteunde vorm van compressie.
Cookies/cache/cache cleaner allemaal gewist.
Iemand een tip?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 mei 2017 07:30 #12873
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Front login werkt niet meer
Hallo Dafilla,
Heb je misschien Gzip paginacompressie aan staan ?
zo ja zet hem dan eens uit
administrator > Systeem> algemene instellingen tabblad server
en anders kijk dan eens bij administrator > extensies >beheren > database
of deze Databasetabellen structuur is up-to-date is zo niet klik dan op linksboven knop repareren.
Heb je misschien Gzip paginacompressie aan staan ?
zo ja zet hem dan eens uit
administrator > Systeem> algemene instellingen tabblad server
en anders kijk dan eens bij administrator > extensies >beheren > database
of deze Databasetabellen structuur is up-to-date is zo niet klik dan op linksboven knop repareren.
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 mei 2017 07:53 #12874
door
Beantwoord door in topic Front login werkt niet meer
Ja, dit werkt. Bedankt. Het had te maken met gzip. Maar aan de andere kant: dit wil ik eigenlijk gewoon aan hebben en had ik ook altijd. Kan dat niet meer dan?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 mei 2017 08:01 #12875
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Front login werkt niet meer
Heb geen idee mogelijk dat een andere plug-in of extensies de boel verstoort of nog geupdate moet worden
misschien als je bij administrator > Systeem> algemene instellingen tabblad server Foutrapportage
even op maximum zet en dan gzip weer aan misschien dat je dan ergens melding krijg waar te zoeken ?
maar vergeet ook weer niet terug te zetten.
ps.
Bij een van me testsite's gaat als ik gzip aanzet in en uitloggen front stukken langzamer.
misschien als je bij administrator > Systeem> algemene instellingen tabblad server Foutrapportage
even op maximum zet en dan gzip weer aan misschien dat je dan ergens melding krijg waar te zoeken ?
maar vergeet ook weer niet terug te zetten.
ps.
Bij een van me testsite's gaat als ik gzip aanzet in en uitloggen front stukken langzamer.
lvda
Discussie gesloten.