- Ontvangen bedankjes 0
Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
19 jun 2017 17:09 #13455
door
Goedenavond,
Ik heb niet bijster veel verstand van hoe een website in stand wordt gehouden maar nu ik mijn website open laadt deze alleen nog maar een witte pagina en als ik op www.mijnwebsite.nl/administrator inlog, dan krijg ik alleen tekst met linkjes te zien. Ben ik gehackt of zit er een fout in de website? Ook kon ik normaal gesproken op db.mijnwebsite.nl inloggen maar die is ook niet meer bereikbaar. Is het mogelijk dat de website geen connectie meer kan maken met de database waardoor hij niks meer kan laden?
Alvast bedankt.
EDIT:
Tekst laadt hij wel bij de front-end zie ik nu. Dus ik vermoed dat er geen opmaak geladen kan worden oid. Dat hij geen verbinding kan maken met de database is het denk ik niet, anders zou ik ook niet in kunnen loggen op de back end lijkt me?
Ik heb niet bijster veel verstand van hoe een website in stand wordt gehouden maar nu ik mijn website open laadt deze alleen nog maar een witte pagina en als ik op www.mijnwebsite.nl/administrator inlog, dan krijg ik alleen tekst met linkjes te zien. Ben ik gehackt of zit er een fout in de website? Ook kon ik normaal gesproken op db.mijnwebsite.nl inloggen maar die is ook niet meer bereikbaar. Is het mogelijk dat de website geen connectie meer kan maken met de database waardoor hij niks meer kan laden?
Alvast bedankt.
EDIT:
Tekst laadt hij wel bij de front-end zie ik nu. Dus ik vermoed dat er geen opmaak geladen kan worden oid. Dat hij geen verbinding kan maken met de database is het denk ik niet, anders zou ik ook niet in kunnen loggen op de back end lijkt me?
Discussie gesloten.
19 jun 2017 19:56 #13459
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
Hallo,
kan je url delen met ons zo dat we mee kunnen kijken?
db.mijnwebsite.nl was dat ook een joomla site? of inlog in je database of controlpanel van je hosting?
Groeten Ron
kan je url delen met ons zo dat we mee kunnen kijken?
db.mijnwebsite.nl was dat ook een joomla site? of inlog in je database of controlpanel van je hosting?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
20 jun 2017 04:47 #13462
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
Hoi Werner97, Ron vraagt er ook al om. Deze vraag beantwoorden is met de informatie die je geeft niet makkelijk. Alleen wat standaard tips kunnen gegeven worden. Een URL is dan ook erg handig zodat er gezien kan worden wat er aan de hand kan zijn.
Wanneer je niet wilt dat je URL zichtbaar wordt (bv voor google indexatie) kan je deze altijd via bitly.com onherkenbaar maken.
Wanneer je niet wilt dat je URL zichtbaar wordt (bv voor google indexatie) kan je deze altijd via bitly.com onherkenbaar maken.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jun 2017 07:50 #13464
door
Beantwoord door in topic Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
Via db.mijnwebsite.nl kon ik inloggen op een panel van volgens mij phpmyadmin.
Het gaat om deze website:
Het gaat om deze website:
Discussie gesloten.
20 jun 2017 08:04 #13465
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
download via ftp je configuration.php
In dit bestand heb je onderstaande regel
Wijzig deze in:
Bestand weer opslaan en terug plaatsen op je server.
Dan ga je weer naar de frontend van je site en doet ctrl+F5 en kijkt dan of je i.p.v de witte pagina ook een foutmelding ziet.
Succes ermee.
Groeten Ron
In dit bestand heb je onderstaande regel
Code:
public $error_reporting = 'none';
Code:
public $error_reporting = '6135';
Bestand weer opslaan en terug plaatsen op je server.
Dan ga je weer naar de frontend van je site en doet ctrl+F5 en kijkt dan of je i.p.v de witte pagina ook een foutmelding ziet.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jun 2017 21:03 #13484
door
Beantwoord door in topic Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
Allemaal gelukt maar ik krijg geen foutmelding te zien op de frontend van de website.
Op internet zag ik dat je ook maximum o.i.d. kan invullen maar ook hierbij krijg ik geen foutmelding op de website
Op internet zag ik dat je ook maximum o.i.d. kan invullen maar ook hierbij krijg ik geen foutmelding op de website
Code:
public $error_reporting = 'maximum';
Discussie gesloten.
20 jun 2017 21:18 #13485
door Rondeb
Avond,
heb je onlangs nog aanpassingen gedaan aan je site? of heeft je hosting een update/aanpassing gedaan?
Wanneer je inlogt in je backend ziet dan alles er wel weer normaal uit?
Groeten Ron
heb je onlangs nog aanpassingen gedaan aan je site? of heeft je hosting een update/aanpassing gedaan?
Wanneer je inlogt in je backend ziet dan alles er wel weer normaal uit?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jun 2017 21:32 #13486
door
Uhm ik update eens in de maand de extensies en upgrade dan ook gelijk naar een nieuwe versie van Joomla als die klaar staat. De laatste keer dat ik Joomla heb geüpgraded, was toen er een zeer kritieke lek zat in Joomla (3.7.1?) en toen werd aanbevolen gelijk te updaten. Dat is nu een maand ongeveer geleden en sindsdien heb ik niets meer gedaan aan de website. En als ik geüpdatet heb dan check ik altijd nog even of de site het doet en dat deed hij toen ook gewoon. (Het zou kunnen dat ik de cache vergeten ben te legen en dat hij het toen al niet meer deed) Ik kan ook niet echt zeggen sinds hoelang de site al dit witte beeld geeft maar via mijn website.nl/stats komt er nog iedere dag verkeer binnen dus daaruit kan ik niet afleiden wanneer het fout is gegaan. Ik heb vorige maand nog wel een backup via akeeba gemaakt dus als het op deze manier niet lukt dan kan ik de back up terugzetten; op een of andere manier.
Of mijn hosting een update heeft gedaan weet ik niet, dat zou ik moeten navragen.
Ook de backend ziet er niet normaal uit: zie de foto.
Of mijn hosting een update heeft gedaan weet ik niet, dat zou ik moeten navragen.
Ook de backend ziet er niet normaal uit: zie de foto.
Discussie gesloten.
20 jun 2017 21:37 #13487
door Rondeb
Vreemd dit alles!
Als je wilt wil ik een kijkje nemen in je backend maar dan moet je je gegevens even via pm sturen.
Groeten Ron
Als je wilt wil ik een kijkje nemen in je backend maar dan moet je je gegevens even via pm sturen.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jun 2017 22:01 #13488
door
Zeg dat wel, ik zal je gelijk een pm sturen.
Ik kan trouwens wel in de database komen, dat gaat blijkbaar via mijndomein.nl:p
Ik kan trouwens wel in de database komen, dat gaat blijkbaar via mijndomein.nl:p
Discussie gesloten.