Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
- Rondeb
-
- Gebruiker
-
- Joomla
Minder
Lees meer
20 jun 2017 23:42 #13489
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
Hallo,
ik heb voor TS in zijn backend gekeken en heb ook via ftp gekeken.
Heb bleek dat joomla 3.7.1 niet compleet was dus een aantal (core) bestanden waren er niet.
Ik heb joomla 3.7.1 compleet geüpload naar de server (zonder installation map).
Site werkt bijna goed maar nog wel een aantal database foutmeldingen deze bijna opgelost.
Daarna cache cleaner van regularlabs geïnstalleerd en op automatisch opschonen en toen werd er nog eens 25mb cache opgeschoond.
Toen waren alle foutmeldingen weg en site draait nu goed!
Dus probleem zat hem in joomla update en cache.
Groeten Ron
ik heb voor TS in zijn backend gekeken en heb ook via ftp gekeken.
Heb bleek dat joomla 3.7.1 niet compleet was dus een aantal (core) bestanden waren er niet.
Ik heb joomla 3.7.1 compleet geüpload naar de server (zonder installation map).
Site werkt bijna goed maar nog wel een aantal database foutmeldingen deze bijna opgelost.
Daarna cache cleaner van regularlabs geïnstalleerd en op automatisch opschonen en toen werd er nog eens 25mb cache opgeschoond.
Toen waren alle foutmeldingen weg en site draait nu goed!
Dus probleem zat hem in joomla update en cache.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 jun 2017 20:22 #13534
door
Beantwoord door in topic Front-end website helemaal wit en de back-end laadt alleen tekst met linkjes
Aha, dan is er bij de laatste update toch iets fout gegaan.
Hartelijk bedankt voor het oplossen van mijn probleem! Ik denk niet dat ik er zelf was uitgekomen
Groeten Werner
Hartelijk bedankt voor het oplossen van mijn probleem! Ik denk niet dat ik er zelf was uitgekomen

Groeten Werner
Discussie gesloten.