- Ontvangen bedankjes 0
Menu item verdwenen in frontend
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
02 jul 2017 18:04 #13671
door
Menu item verdwenen in frontend werd gestart door
Ik heb een 2-talige website (
www.utiesmenke.nl
). Nu is plotseling een menu item ("Klanten") verdwenen in het frontend. En ik zie geen verschil tussen dit menu-item en andere soortgelijke items.
Het equivalente item in het Duitse menu ("Kunden") is niet verdwenen.
Wat kan ik fout hebben gedaan?
Alvast bedankt,
Hubert
Het equivalente item in het Duitse menu ("Kunden") is niet verdwenen.
Wat kan ik fout hebben gedaan?
Alvast bedankt,
Hubert
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
03 jul 2017 04:43 #13674
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Menu item verdwenen in frontend
Wat is de instelling bij Toegang voor dit menu item? Staat die op Publiek of Geregistreerd?
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
03 jul 2017 06:40 #13676
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Menu item verdwenen in frontend
Hallo Hubert,
Ik meen te zien dat jou website niet geheel de laatste versie Joomla versie, 3.7.2. is maar 3.6.5 !!
Mogelijk verklaar dit de fouten die jij nu hier meld.
en zijn deze vragen" Internal server errors" en"Add install from web werkt niet" ook voor deze site ?
zo ja probeer dan eerst eens naar de laatste versie joomla te gaan zoals
@Ron al aangaf bij de vraag "Add Install from web werkt niet" topic # 5 .
mogelijk dat je dan ook nog nadien even bij extensies > beheren > database
op de knop database repareren kan/moet klikken.
Mogelijk verklaar dit de fouten die jij nu hier meld.
Ik meen te zien dat jou website niet geheel de laatste versie Joomla versie, 3.7.2. is maar 3.6.5 !!
Mogelijk verklaar dit de fouten die jij nu hier meld.
en zijn deze vragen" Internal server errors" en"Add install from web werkt niet" ook voor deze site ?
zo ja probeer dan eerst eens naar de laatste versie joomla te gaan zoals
@Ron al aangaf bij de vraag "Add Install from web werkt niet" topic # 5 .
mogelijk dat je dan ook nog nadien even bij extensies > beheren > database
op de knop database repareren kan/moet klikken.
Mogelijk verklaar dit de fouten die jij nu hier meld.
lvda
Discussie gesloten.