menu verbergen bij 0 artikelen

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
08 jul 2017 14:45 #13734 door
menu verbergen bij 0 artikelen werd gestart door
beste,

Weet iemand of er een extensie bestaat die in staat is om menu items te verbergen indien er geen gepubliceerde artikelen aan gekoppeld zijn? M.a.w. bij het klikken op het menu krijg je een lege pagina. Voor een website zou ik in die gevallen het menu willen verbergen. Het gaat om een verticaal menu en elk menu is van het type categorie artikelen.
Terwijl ik op deze vraag stuit, vraag ik me ook af of er een extensie bestaat die in de menu titel ook het aantal gekoppelde artikelen toont, zoals je vaak bij webshops ziet.
Discussie gesloten.
  • joris85
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 jul 2017 08:16 #13867 door joris85
Beantwoord door joris85 in topic menu verbergen bij 0 artikelen
Ha Wassie,

Ik denk dat je even moet kijken naar modules die Categorieen tonen ipv menu-items.
Standaard heb je ze al in joomla maar ik weet niet of die voldoen.
Deze zou ik wel als eerst even testen want misschien kan je gewoon wat je wilt.

Ik heb zo'n techniek een keer voor losse artikelen gebruikt dat ik van artikelen menu items maak en dat als je niet meer publiceert dat hij uit gaat.
Dit doe ik met
demo.quirkyfoxlabs.com/extn/#joo_articlelistpro

Submenu van wat wil ik is hier een module die artikelen toont, dus de klant kan gewoon einde publicatie invullen en menu item verdwijnt :-)
biografiek.nl/aan-de-slag-met-je-levensloop

Hoop dat je er wat aan hebt!
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jul 2017 16:24 #13978 door
Beantwoord door in topic menu verbergen bij 0 artikelen
hoi Joris,

Bedankt voor je reactie. Dat is een mooie suggestie, ik kende deze nog niet!

Als een module een categorie toont, kun je dan nog bepalen wanneer deze wel of niet zichtbaar is?

in mijn geval toont mijn website activiteiten die horen bij een categorie. Als de activiteit voorbij is, dan wordt het artikel ge-depubliceerd. Als er dan helemaal geen activiteiten meer zijn in een specifieke categorie, en je klikt op de categorienaam, dan krijgt de bezoeker een lege pagina. Vandaar dat ik de categorie dan verborgen wil hebben indien er 0 gepubliceerde artikelen zijn. In mijn geval kunnen er meerdere artikelen in een categorie terecht komen. Ik wil dus niet per artikel een categorie aanmaken. Weet jij of dat kan?
Discussie gesloten.
  • joris85
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
25 jul 2017 17:24 #13979 door joris85
Beantwoord door joris85 in topic menu verbergen bij 0 artikelen
Ik weet niet of hij kan hiden bij standaard joomla module maar die optie heb je vaak wel bij dit soort modules.
Ik zou het moeten testen maar nu geen computer in de buurt (:

Stel dat er een (0) achter gezet wordt kun je die misschien met css en display none gevecht (niet mooiste oplossing ?)
Anders met klein beetje maatwerk kan het vast wel.

Als je keertje samen wilt kijken en sparren skype me even op joris_stolker (:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena