- Ontvangen bedankjes 0
Kopje 'Contact'
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
19 jul 2017 15:23 #13893
door
Kopje 'Contact' werd gestart door
Ik zou op de website
www.lisb.nl
in de rechterkolom graag een optie willen plaatsen voor 'Contact' of iets dergelijks waaruit moet blijken dat men berichten kan doorgeven aan de webmaster. Heeft iemand hiervoor een idee en hoe je dit binnen Joomla kunt implemementeren?
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
20 jul 2017 04:18 #13896
door Fred
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Beantwoord door Fred in topic Kopje 'Contact'
@franckl,
1) Een standaard Joomla! contactformulier maken met als ontvangen het e-mailadres vd webmaster.
2) Een module aanmaken met een link naar het gemaakte contactformulier en deze in de rechterkolom publiceren.
klaar!
Voor contact: www.ifred.nl
1) Een standaard Joomla! contactformulier maken met als ontvangen het e-mailadres vd webmaster.
2) Een module aanmaken met een link naar het gemaakte contactformulier en deze in de rechterkolom publiceren.
klaar!
Voor contact: www.ifred.nl
Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 jul 2017 19:21 #13949
door
Beantwoord door in topic Kopje 'Contact'
Dank. Klinkt inderdaad gemakkelijk, maar hier kom ik helaas zo niet uit.
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
- Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 jul 2017 03:12 #13955
door Fred
JUG010 membe
Vaak helpt een beetje googelen!
zie: joomlapartner.nl/wat-is-joomla/joomlatut...er-maken-in-joomla-3
zie: joomlapartner.nl/wat-is-joomla/joomlatut...er-maken-in-joomla-3
JUG010 membe
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 jul 2017 13:22 #13972
door
Ja klopt die heb ik ook gezien, daar was ik bij het zoeken ook al bij uitgekomen. Ik vind die instructie niet duidelijk en het wordt ook niet duidelijk hoe je vervolgens zo'n formulier zichtbaar krijgt. Misschien hebben ze het op die site expres zo vaag gehouden omdat ze niet teveel geheimen willen prijsgeven en graag tegen betaling een formulier op maat voor je willen maken.
Ik kom er dus niet verder mee.
Ik wil graag een contactformulier zoals zij dat beschrijven.
Met een aantal velden die je moet invullen.
En dat je na verzending een melding krijgt dat het succesvol verzonden is. Ook wil ik dat men op het opgegeven e-mailadres een ontvangstbevestiging krijgt.
Ik kom er dus niet verder mee.
Ik wil graag een contactformulier zoals zij dat beschrijven.
Met een aantal velden die je moet invullen.
En dat je na verzending een melding krijgt dat het succesvol verzonden is. Ook wil ik dat men op het opgegeven e-mailadres een ontvangstbevestiging krijgt.
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 jul 2017 13:26 #13973
door Fred
JUG010 membe
Stuur mij maar ff een mail via
ifred.nl/contact6-3
laat daar je telefoonnummer achter dan bel ik je en help ik je om het te doen
Fred
laat daar je telefoonnummer achter dan bel ik je en help ik je om het te doen
Fred
JUG010 membe
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 jul 2017 13:31 #13974
door
Dag Fred heb zojuist op jouw site het formulier ingevuld. Alvast dank!
Discussie gesloten.
- Fred
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 jul 2017 12:39 #14010
door Fred
JUG010 membe
Deze kan op OPGELOST.
Samen met betrokken Joomler even een nieuwe contactformulier gemaakt en deze aan een menu-item gekoppeld. Alles op de standaard manier.
Samen met betrokken Joomler even een nieuwe contactformulier gemaakt en deze aan een menu-item gekoppeld. Alles op de standaard manier.
JUG010 membe
Discussie gesloten.