- Ontvangen bedankjes 0
Gebruikers rechten lijken niet goed te werken
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 aug 2017 07:28 #14159
door
Gebruikers rechten lijken niet goed te werken werd gestart door
Goedemorgen,
Ik probeer verschillende niveaus van gebruikers aan te maken. 1 groep mag artikelen maken en bewerken, de andere groep mag alleen lezen. De instellingen (zie de bijlagen geven volgens mij aan dat de groep "Vrienden", wel mag inloggen maar niet mag bewerken. Echter als ik een account gebruik uit de usergroep Vrienden, krijg ik niet de optie een artikel aan te maken, maar wel kan ik het via het drop-down menu in het artikel bewerken. Heb ik toch niet goed begrepen en heb ik nog ergens iets fout staan, of is dit een ACL issue?
bedankt alvast
Ik probeer verschillende niveaus van gebruikers aan te maken. 1 groep mag artikelen maken en bewerken, de andere groep mag alleen lezen. De instellingen (zie de bijlagen geven volgens mij aan dat de groep "Vrienden", wel mag inloggen maar niet mag bewerken. Echter als ik een account gebruik uit de usergroep Vrienden, krijg ik niet de optie een artikel aan te maken, maar wel kan ik het via het drop-down menu in het artikel bewerken. Heb ik toch niet goed begrepen en heb ik nog ergens iets fout staan, of is dit een ACL issue?
bedankt alvast
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 aug 2017 12:20 #14172
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Gebruikers rechten lijken niet goed te werken
Misschien heb je deze al eens voorbij zien komen voor meer uitleg ?
acl deel 2
en van joomla zelf
Toegangsrechten
acl deel 2
en van joomla zelf
Toegangsrechten
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 aug 2017 21:06 #14211
door
Beantwoord door in topic Gebruikers rechten lijken niet goed te werken
Dank voor de suggestie. Ik heb het nu beter gelezen en het is opgelost.
Discussie gesloten.