- Ontvangen bedankjes 0
Weg met die TAGS!
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 aug 2017 13:37 #14185
door
Beantwoord door in topic Weg met die TAGS!
@ Ron - ik kan geen tags uitzetten voor alle artikelen. Bovendien denk ik niet dat `t probleem bij het artikel zit. Als ik een ander artikel koppel, dan zijn de tags ook zichtbaar. Ook als ik geen artikel koppel, staan er tags.
Ik zet liever geen link openlijk in dit forum.
Zie bijlage.
Ik zet liever geen link openlijk in dit forum.
Zie bijlage.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 aug 2017 13:46 #14188
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Weg met die TAGS!
oke het is dus een meertalige website is het alleen bij de Spaans taal ?
staat dan alle spaans talig dingen echt ingesteld op de juiste taal een andere verklaring is er anders bijna niet
staat dan alle spaans talig dingen echt ingesteld op de juiste taal een andere verklaring is er anders bijna niet
lvda
Discussie gesloten.
11 aug 2017 13:47 #14189
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Weg met die TAGS!
Zo te zien gebruik je een extensie customproperties.
Kijk eens bij componenten of customproperties er tussen staat en dat je daar de tags kan uitzetten.
Groeten Ron
Kijk eens bij componenten of customproperties er tussen staat en dat je daar de tags kan uitzetten.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 aug 2017 13:54 #14190
door
@ Lees - ja `t is alleen bij spaans.
Discussie gesloten.
11 aug 2017 14:10 #14192
door Rondeb
De extensie customproperties uitschakkelen of een instelling daarin aanpassen is in mijn ogen de oplossing 
Groeten Ron

Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 aug 2017 14:14 #14193
door
@ Ron - deze extensie is zowat de belangrijkste van de hele website. Waarom zou dat de reden zijn? Alleen de spaanse geeft dit probleem.
Discussie gesloten.
11 aug 2017 14:20 #14194
door Rondeb
De tags worden gemaakt door die extensie zoals ik het bekijk.
Als ik op de tag ga staan zie ik in de bron (../component/customproperties/tag........) dus je moet echt in die richting gaan zoeken.
Desnoods zet je extensie even uit om te zien of tags dan nog gemaakt worden.
Ben zelf verder niet bekend met deze extensie
Groeten Ron
ps via de afbeelding kon ik bij de site komen
Als ik op de tag ga staan zie ik in de bron (../component/customproperties/tag........) dus je moet echt in die richting gaan zoeken.
Desnoods zet je extensie even uit om te zien of tags dan nog gemaakt worden.
Ben zelf verder niet bekend met deze extensie

Groeten Ron

ps via de afbeelding kon ik bij de site komen
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 aug 2017 14:44 #14195
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Weg met die TAGS!
Nu weet ik niet of je tijdens joomla installatie voor meertalig heb gekozen
dus zodat hij de 4 talen automatisch heeft gemaakt of je het zelf handmatig heb gedaan.
maar als alleen spaans lijkt me toch ergens dat er bij het menu-item of artikel ergens de instelling
nog toch nog verkeerd staat ik heb altijd begrepen bij meertalig site dat je dan voor elke taal en apart menu heb
maar ook voor elke taal een aparte categorie misschien etc .
maar ik zie dit ineens dus je bent nog bezig met oplossing voorstel @Ron.
dus zodat hij de 4 talen automatisch heeft gemaakt of je het zelf handmatig heb gedaan.
maar als alleen spaans lijkt me toch ergens dat er bij het menu-item of artikel ergens de instelling
nog toch nog verkeerd staat ik heb altijd begrepen bij meertalig site dat je dan voor elke taal en apart menu heb
maar ook voor elke taal een aparte categorie misschien etc .
maar ik zie dit ineens dus je bent nog bezig met oplossing voorstel @Ron.
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 aug 2017 07:47 #14259
door
Beste Ron en Leen, bedankt voor jullie reacties!
Ik heb gepuzzelt of het nu aan Custom Properties lag. De tags zijn gelinkt naar CP inderdaad, maar dat staat er los van.
Ik heb het menu-item dat goed was, gekopieerd en hernoemd. Daarna taal aangepast en de oude uitgezet. Dit heeft alles opgelost.
Het vreemde is dat de instellingen van `t nieuwe, werkende, menu-item precies zo zijn als de foute. Ik snap hier niets van.
(ik kwam vandaag tegen dat 2 menu-items ineens aan een featured article zijn gekoppeld ipv aan een specifiek article! Voor mij echt een raadsel hoe dit soort dingen ontstaan. Dit heb ik niet gedaan!) In elk geval is dít opgelost!
Nogmaals bedankt!
Ik heb gepuzzelt of het nu aan Custom Properties lag. De tags zijn gelinkt naar CP inderdaad, maar dat staat er los van.
Ik heb het menu-item dat goed was, gekopieerd en hernoemd. Daarna taal aangepast en de oude uitgezet. Dit heeft alles opgelost.
Het vreemde is dat de instellingen van `t nieuwe, werkende, menu-item precies zo zijn als de foute. Ik snap hier niets van.
(ik kwam vandaag tegen dat 2 menu-items ineens aan een featured article zijn gekoppeld ipv aan een specifiek article! Voor mij echt een raadsel hoe dit soort dingen ontstaan. Dit heb ik niet gedaan!) In elk geval is dít opgelost!
Nogmaals bedankt!
Discussie gesloten.